,

סיקור המשחק: עירוני קריית שמונה נגד הפועל רעננה

סיקור המשחק: עירוני קריית שמונה נגד הפועל רעננה

עירוני קריית שמונה והפועל רעננה נפגשו הערב למשחק במסגרת המחזור ה-15 בליגת ג'פניקה.

 

דקה 3 : מצב ראשון במשחק לזכות רעננה, בעיטה של בן סביר מ17 מטרים חולפת כמטר מן המסגרת.

דקה 10 : לאחר דקות של גישושים מצב משמעותי ראשון לזכות קריית שמונה. איבוד כדור של הגנת רעננה בתוך רחבת ה16 הגיע לרגליו של מוחמד שכר שבעט אל הרשת החיצונית ממצב קורץ.
דקה 12 : בעיטה חזקה מכ20 מטרים של קייס גנאם נהדפת על ידי ברטקוס שאל הכדור החוזר מגיע כרם ארשיד שמ3 מטרים סוחט הצלה גדולה מברטקוס שמשאירה את המשחק עדיין ללא שערים.
דקה 30 : קרן מדויקת של רעננה מגיעה אל ראשו של קייס גנאם שנוגח חזק אך מעל המשקוף.

דקה 37 : המצב הטוב ביותר במשחק לזכות קריית שמונה. ואלון אחמדי מסר לגרסיה שמהאגף הימני הרים כדור מעולה לראשו של שכר שמגח ממרחק אפסי אך הצלה הירואית של אסף צור מנעה את השער.

דקה 39 : עוד הגבהה מגיעה אל ראשו של מוחמד שכר הפעם מרגלו של מגבו, אך שכר נגח חלש והכדור קיפץ לכיון המסגרת דבר שבלבל את אסף צור אך בסוף השוער הדף לקרן.

דקה 48 : שער! כדור שמגיע אל רגליו של לוי גרסיה מרותם חטואל שהתחיל במהלך נבעט חזק ונבלם אצל אסף צור אך הכדור החוזר הגיע אל רותם חטואל שרק נכנס דקות ספורות קודם ובנגיעותיו הראשונות בכדור בועט מ16 מטרים אל הרשת.

דקה 50 : 2 דקות משער היתרון של רותם חטואל ורעננה משווה את התוצאה. בעיטה של אור דסה חלוץ רעננה מכ20 מטרים לא הייתה חזקה אך הכדור פוגע בשחקן קריית שמונה מבלבל את ברטקוס ונכנס לשער.

דקה 67 : בעיטה חזקה של קייס גאנם מסף הרחבה הולכת אל מחוץ למסגרת.

דקה 81 : עבירה לא אחראית של עידן נחמיאס המוצהב גורמת לו לקבל את הצהוב השני ואת האדום וקריית שמונה ב10 שחקנים.

 

עירוני קריית שמונה והפועל רעננה נפרדות בתיקו 1:1.

 

כתב: שקד צרויה מערכת האתר הרשמי

שתף: