,

סיקור המשחק: עירוני קריית שמונה נגד הפועל חיפה

סיקור המשחק - עירוני קריית שמונה נגד בני סכנין

עירוני קריית שמונה אירחה הערב את הפועל חיפה וקיוותה לשוב אל מסלול הניצחונות אך למרות עליונות לאורך שלבי המשחק, נעצרה קבוצתו של חיים סילבס ביום מצויין של ארנסט שטקוס שוערה של הפועל חיפה. בתוך כך, הצפוניים יכולים לראות עצמם מאוכזים מאחר ואת שער היתרון של האורחת נכבש מפנדל שלא היה ולא נברא. בעקבות התיקו מאזנה של הקבוצה עומד על כתשע נקודות מתוך 21 אפשריות. כאמור, לאחר ארבעה משחקי בית הקבוצה טרם הפסידה בביתה וצברה בבית 8 נקודות.

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה:

דקה שישית- הזדמנות ראשונה לזכותה של קריית שמונה כדור חכם של ואלון אחמדי בין שחקני ההגנה של הפועל חיפה מצא את מוחמד שכר שבאחד על אחד בעט היישר אל גופו של שטקוס.

דקה שמינית- הרחקה רעה של הגנת האורחת לקרן של אחמדי הגיעה לרגליו של אבו עביד שמשמונה עשר מטרים בעט בסמוך לקורה.

דקה 21- 1:0 הפועל חיפה קיבלה מתנה גדולה מצוות השיפוט לאחר שנפסקה בעיטת עונשין מ-11 מטרים לזכותה של האורחת. טעות גדולה של השופט איתן שמואלביץ', עקב טענה כי לקאו הכשיל את גל אראל בתוך הרחבה.

מחצית שנייה:

דקה 50- הזדמנות ראשונה לזכות המארחת במחצית השנייה כאשר כדור ארוך של יואל אבוחצירה מצא את מוחמד שכר ששעט על עשרים מטר ושיחרר בעיטה שנבלמה אצל מגן האורחת גולדברג לקרן.

דקה 53- 1:1 שער מרהיב של האיש המסוכן בשורות קריית שמונה מוחמד שכר. הגבהה של עדן שמיר מצאה את שכר שעצר על החזה ומעביר שיחרר וולה היישר לפינת שערו של שטקוס שלא יכל להושיע את קבוצתו.

דקה 75- מהלך קבוצתי נאה מצד חניכיו של סילבס הסתיים בבעיטה חזקה של אבוחצירה על סף הרחבה אך הכדור הלך לידיו של שוערה של הפועל חיפה.

דקה 93- בההתקפה האחרונה של המשחק, קרן של ואלון אחמדי מצאה את ראשו של עידן נחמיאס שעלה גבוה מעל כולם אך זינוק נהדר של שטקוס מנע מקריית שמונה ניצחון בדקה האחרונה.

שתי הקבוצות לא השכילו לנצל את המצבים אליהן הגיעו והמשחק הסתיים ללא הכרעה בתוצאה של 1-1.

שתף: