,

סיקור המשחק: עירוני קריית שמונה נגד הפועל באר שבע – מחזור 1

סיקור המשחק - עירוני קריית שמונה נגד בני סכנין

בדקה ה-17 נייג’ל האסלבנק פרץ אל אמצע רחבת ה-16 ובעט חלש אל המסגרת, הכדור חלף על פניו של אריאל הרוש אך שמואל שיימן הציל מקו השער את הכדור.

בדקה ה-22 גיא מלמד מעלה את הפועל באר שבע ל-1:0 לאחר שחן עזרא העביר פס רוחב אל הרחבה והראשון שהיה במקום לדחוק את הכדור פנימה הוא גיא מלמד שכבש מטווח קרוב.

בדקה ה-24 מאור מליקסון מסכן את השער של עירוני קריית שמונה לאחר שבעט מ-18 מטרים אך הכדור פגע בדרך בעידן נחמיאס שהטה את הכדור החוצה.

בדקה ה-30 שוב הפועל באר שבע מסכנת את השער של עירוני קריית שמונה לאחר שחן עזרא פרץ מאגף ימין, העביר לעדן בן בסט כדור רוחב מעולה אך בן בסט פספס במעט את הכדור.

בסיום המחצית הראשונה הפועל באר שבע מובילה 1:0 מול עירוני קריית שמונה משערו של גיא מלמד.

עם פתיחת המחצית השנייה עירוני קריית שמונה משווה את התוצאה כבר בדקה ה-48, מרכוס דיניז מסר כדור עומק מצוין אל נייג’ל האסלבנק שהשתלט על הכדור וגלגל את הכדור אל השער.

בדקה ה-62 מרוואן קבהא ניסה את מזלו מ-18 מטרים מול השער של עירוני קריית שמונה אך בעט חלש לידיים של שוער עירוני קריית שמונה מהדי זועבי.

בדקה ה-73 לוי גארסיה ניסה את מזלו מתוך רחבת ה-16 לאחר שבעט מצוין כדור מסובב אך הכדור חמק ליד הקורה.

בדקה ה-80 עירוני קריית שמונה מסכנת את השער של הפועל באר שבע, לוי גארסיה פרץ מצוין באגף שמאל, עבר מצוין את מתן אוחיון ובעט אל השער של הפועל באר שבע אך הכדור חמק ליד הקורה.

בדקה ה-82 חילוף ראשון של עירוני קריית שמונה וחיים סילבס לאחר ששמעון אבוחצירא נכנס במקומו של לוי גארסיה לדקות הסיום.

בדקה ה-93 מרכוס דיניז שנפצע מוחלף על ידי חורחה מורסיו הבלם הספרדי.

 

עירוני קריית שמונה והפועל באר שבע נפרדות בתיקו 1:1

 

כתב האתר הרשמי: ירין שושן

שתף: