,

סיקור המשחק: עירוני קריית שמונה – מכבי תל אביב

לקראת שבת

שתי הקבוצות נפגוש למשחק לאחר שבמחזור האחרון לא הראו יכולת טובה, ניק בלאקמן ערך הופעת בכורה בצד הצהוב ומנגד בצד הכחול סאן מנחם ערך את הופעת הבכורה שלו לאחר שהגיע בשבוע האחרון ממכבי חיפה,.

 

המשחק נפתח לקצב מהיר ומעניין כאשר כבר בדקות הראשונות עירוני קריית שמונה הגיעה  להזדמנות ראשונה לאחר שנייגל האסלבנק קיבל מסירה מצוינת אך במקום לבעוט לשער הוא בחר להרים את הכדור לדידייה ברוסו שלא הצליח להגיע לכדור הגבוה

לאחר כ-9 דקות אחמד עאבד עם ניסיון הבעיטה הראשון של עירוני קריית שמונה לאחר  בעיטה מחוץ לרחבה. הכדור הלך מחוץ למסגרת

לאחר כ-20 דקות מכבי הגיעה להזדמנות ראשונה מול השער לאחר שאופיר דוידזאדה הרים כדור עומק מצד שמאל לעומר אצילי שלא התקשה מול איתמר ניצן והעלה את מכבי תל אביב ל1-0 מול הכחולים של חיים סילבס.

חמש דקות לאחר מכן אבי ריקן בעט מצוין מחוץ לרחבה אך פספס במעט את המשקוף, מכבי לוחצת על עירוני קריית שמונה ללא מרפא

השליטה של מכבי במשחק המשיכה לאחר שבדקה ה-41 התקפת מעבר מצוינת של מכבי התחילה בקיארטנסון שהשאיר לפרץ, משם הכדור הגיע לדור מיכה שהמשיך מצוין ומסר לעומר אצילי ומה שנותר לחלוץ מכבי הוא לגלגל את הכדור אל מול הרשת החשופה.

שתי הקבוצות יורדות למחצית כאשר מכבי תל אביב ביתרון מובהק

המחצית השניה נפתחת בחילוף של עירוני קריית שמונה לאחר ששלומי אזולאי מחליף את אחמד עבאד שהציג  יכולת בנונית.

עירוני קריית שמונה פותחת את המחצית השניה בצורה טובה יותר ממכבי תל אביב לאחר שכבר בדקה ה-53 נייגל האסלביינק קיבל כדור בתוך הרחבה וניסה בעיטה בשמאל אך הכדור חלף ליד המסגרת, הזדמנות מצוינת של עירוני קריית שמונה לצמק את התוצאה.

בדקה ה-61 זה הגיע לאחר לחץ מסיבי של עירוני קריית שמונה עידו דוידוב פרץ מצוין מצד שמאל  והגביה כדור מצוין לנייגל האסלבנק שנגח לשער לאחר התרוממות ענקית לשער של מכבי תל אביב.

בדקה  ה-67 עידו דוידוב מבשל השער מוחלף על ידי איסמעיל ריאן

בדקה ה-69 שובל גוזלן מפספס הזדמנות להשוות את התוצאה לאחר שבעט לידיים של רייאקוביץ מחמישה מטרים

בדקה ה-

ההזדמנות הגדולה של עירוני קריית שמונה הגיעה בדקה ה-81 לאחר ששלומי אזולאי קיבל כדור גדול מהאסלבנק שהותיר את החלוץ מול רייאקוביץ ולאחר שהחלוץ עבר את השוער פספס את השער, ללא ספק החמצה גדולה של שלומי אזולאי שיכל להשוות את התוצאה לקראת הסוף.

 

מכבי תל אביב מנצחת את עירוני קריית שמונה בתוצאה 2-1

 

כתב האתר הרשמי: ירין שושן

שתף: