,

סיקור המשחק: עירוני קריית שמונה – הפועל חיפה

סיקור המשחק - עירוני קריית שמונה נגד בני סכנין

 

עירוני קריית שמונה והפועל חיפה נפגשו למשחק במסגרת המחזור ה-6 בליגת העל, שתי הקבוצות הגיעו כאשר המטרות שלהם ברורות והן לקחת את שלושת הנקודות.

המשחק נפתח כאשר שינוי של הרגע האחרון בהרכב עירוני קריית שמונה כאשר אחמד עבאד מחליף את אמיר נאסר שאינו חש בטוב,  ההזדמנות הראשונה למשחק מגיעה מצד האורחים כאשר כבר בדקה ה-6 שמואל שיימן שמגביה כדור אך הגנת עירוני קריית שמונה הרחיקה את הכדור ודור מלול שמשתלט על הריבאונד יורה את הכדור מ-25 מטרים אך מפספס את המסגרת במעט, בדקה ה-15 נייג'ל האסלביינק מקבל כדור עומק מצוין אך הוא נמצא בעמדת נבדל, בדקה ה-17 שובל גוזלן חותך משמאל למרכז, בועט ברגל ימין אך מפספס את הקורה במעט,בדקה ה-25 הגבהה מצוינת  של אחמד עבאד ברגל ימין שמגיעה לגוזלן אך נוגח חלש לידיים של השוער, בדקה ה-29 כדור קרן של הפועל חיפה מבלבל את שחקני ההגנה. של עירוני ק"ש אך בסופו של דבר איתמר ניצן מרחיק את הכדור, בדקה ה-41 אלון תורג'מן עובר שני שחקנים ובועט לידיים של איתמר ניצן. הקבוצות יורדות להפסקה בתוצאה 0-0.

חיפה פותחת טוב את המחצית השניה כאשר תורג`מן מקבל כדור עם הגב אל השער ובועט בסיבוב כדור החומק ליד קורת שערו של ניצן.

חיים סילבס מבצע חילוץ כפול כאשר איסמעיל ריאן מחליף את נייג'ל האסלביינק ושון וייסמן מחליף את שגיב יחקאל.

דקה 58

עירוני קריית שמונה כמעט ועולה ל1-0 כאשר קוויאר משתלט ומעביר רוחב, גוזלן מחמישה מטרים בועט לגופו של סיוסטאד שמרחיק מסכנה.

דקה 67 הפועל חיפה עולה ליתרון כאשר מקסים פלושצ`נקו מוסר כדור טוב לגינסארי שנתן עקב אל שמואל שיימן שקיבל את הכדור והעביר רוחב – ממן נכנס לתיבת החמש וכבש בגלישה.

בדקה ה-85 אלון תורג`מן היה חייב לעלות את הפועל חיפה ל2-0 אבל באחד על אחד מול ניצן הוא נכשל מול השוער שיוצא טוב.

פיספס גדול של עירוני קריית שמונה להשוות בתוספת הזמן כאשר כדור קרן של ריאן הגיעה לדיניז שנגח קרוב למשקוף.

דקה לסיום איסמעיל ריאן מנסה את מזלו מ18 מטרים אך בועט גבוהה מהמסגרת.

המשחק מסתיים וקריית שמונה מפסידה 1:0 להפועל חיפה.

 

כתב: ירין שושן

שתף: