,

סיקור המשחק: מכבי תל אביב נגד עירוני קריית שמונה

סיקור המשחק: מכבי תל אביב נגד עירוני קריית שמונה

עירוני "איתוראן" קריית שמונה התארחה הערב אצל מוליכת הטבלה מכבי ת"א וספגה הפסד שני ברציפות. חניכיו של איביץ' הפגינו עליונות לאורך כל שלבי המשחק על חשבון חניכיו של קשטן שפשוט לא הופיעו להתמודדות הערב, ולראשונה ספגו העונה שלושה שערים ואת הפסדה הגדול ביותר העונה עד כה 3-0. בתוך כך, כבר שבע דקות מהפתיחה העלה אלירן עטר את הצהובים ליתרון מהיר. ההמשך היה כולו צהוב לצערנו כשבדקה ה-32 בעיטה של צ'יקו אופואדו פגעה בדור מיכה וחדרה לרשת. יחד עם זאת, מחצית שנייה טובה יותר של קריית שמונה לא הועילה לקבוצה כשהיו אלה דווקא הצהובים ששוב מצאו את הרשת עם עטר בשער יפה רשם צמד פרטי, לקראת הסיום לקאו צימק את התוצאה אך לבסוף שופט המשחק קבע כי ריאן שעמד בנבדל הפריע למהלך ופסל את השער. בסיום, תבוסה כואבת לאריות הכחולים שרחוקים רק חמש נקודות בלבד מהקו האדום.

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה:

דקה 5: הזדמנות ראשונה לזכות מכבי ת"א כשכדור רוחב של אנריק סבוריט מצא את עומר אצילי חופשי ברחבה, וזה החמיץ הזדמנות מצוינת מחמישה מטרים כשבעט מחוץ למסגרת.

דקה 7: הפעם זה כבר נכנס, התקפה מהירה וחכמה של הצהובים נגמרה ביתרון מהיר. דור מיכה מצא את אופואדו וזה המשיך במסירת רוחב אל אלירן עטר שהמשיך בנגיעה לפינה של ברטקוש שלא יכל להושיע את קבוצתו.

דקה 22: בעיטה חזקה של עומר אצילי מחוץ לרחבה נהדפה לא טוב על ידי ברטקוש , כשאל הריבאונד עט דור מיכה שהמשיך בבעיטה אל משקוף השער.

דקה 32: הפעם מיכה כבר מצא את הרשת וקבע 2-0 לזכות מכבי ת"א. שוב זה היה צ'יקו אופואדו שדהר באגף וניסה את כוחו בבעיטה חלשה אך, הכדור פגע בדרך בדור מיכה וזה הסיט אותו היישר אל הרשת.

דקה 44: רגע לפני המחצית, עומר אצילי ניסה את מזלו בבעיטה חופשית מ-18 מטרים אך, הכדור חלף סנטימטרים סופרים מקורת שערו של ברטקוש כשפגע ברשת החיצונית.

מחצית שנייה:

דקה 62: שילוב יפה בין צמד המבקיעים הסתיים במסירת עקב של מיכה אל עברו של עטר החלוץ, וזה המשיך בנגיעה מזווית לא פשוטה אל המשקוף ופנימה וקבע 3-0 זורם לזכות הצהובים.

דקה 71: הזדמנות ראשונה ממשית לזכותה של ק"ש כשמסירת רוחב של אבו עביד מצאה את עומר לקאו חופשי מחוץ לרחבה וזה בעט יפה בנגיעה היישר אל הרשת. אך, שופט המשחק פסל את השער והורה על עבירת נבדל מאחר ואיסמעיל ריאן עמד בנבדל והסתיר לראיקוביץ' את הכדור, פסילה מוצדקת.

עד לסיום לא נרשמו אירועים מיוחדים עבור שתי הקבוצות.

במחזור הבא, ורגע לפני שעוברים למשחקי הפלייאוף תארח הקבוצה את מ.ס. אשדוד שרושמת שני ניצחונות רצופים ובקבוצה יודעים כי יהיו חייבים להשיג שלוש נקודות יקרות מאוד. מאחר, שכעת הפער בין שתי הקבוצות עומד על כחמש נקודות ובמקרה של הפסד הפער יירד עד כשתי נקודות. כמו כן, מדובר בלא פחות ממשחק על שש נקודות מבחינת האריות הכחולים. המשחק יתקיים ביום ראשון ה- 24/2 בשעה 19:00.

 

כתב: דור ביטון

שתף: