,

סיקור המשחק: מכבי פתח תקווה נגד עירוני קריית שמונה

סיקור המשחק: מכבי פתח תקווה נגד עירוני קריית שמונה

עירוני איתוראן קריית שמונה יצאה הערב למשחק חוץ שני ברציפות אצל מכבי פ"ת הדועכת, בקבוצה הצפונית ידעו כי ניצחון יידביק אותם חזק אל הצמרת הגבוהה ולמרות משחק לא גדול מצד שחקניו של סילבס השכילה ק"ש לנצל את אחד ממצביה במשחק ולצאת עם מלוא הנקודות בקופה. זהו כאמור, היה ניצחונה הראשון של הקבוצה על מכבי פ"ת בחוץ מאז אפריל 2015 ובכך ממשיכה הקבוצה לשבור שיאים העונה. יתרה מכך, הקבוצה השכילה לשמור על שער נקי משחק שני ברציפות וחמישי בסך הכל מאז הצטרף השוער הליטאי דזגיוס ברטקוש לקבוצה.

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה:
דקה 9: ההזדמנות הראשונה במשחק נפלה לרגלייה של האורחת מקריית שמונה, פריצה סוחפת של מוחמד שכר מצד ימין הסתיימה בכדור רוחב שהגיע לרגליו של סמואל בראון שרשם החמצה ענקית כשמחמישה מטרים בעט גבוה מעל השער.

דקה 11: 1-0 לקריית שמונה, כעבור שתי דקות בלבד זו שוב האורחת שמגיעה למצב מסוכן לאחר פריצה של שכר באגף ימין, הגנת פ"ת הרחיקה לקרן אותה תירגם הבלם מרכוז דיניז לשער היתרון של האורחת לאחר הרמה מצוינת של ואלון אחמדי.

דקה 22:בהזדמנות הראשונה של הקבוצה ממאלבס היא כמעט מצאה את השיוויון לאחר מבצע נאה של קנאיוק הסתיים בבעיטה של האחרון מ-16 מטרים אך, הצלה גדולה של ברטקוש שומרת על התוצאה בעיניה.

דקה 33: הזדמנות נוספת לאורחת מהצפון לאחר עוד פעולה מצויינת של אחמדי המצויין שהסתיימה בהגבהה לרחבה שם חיכה החלוץ יואל אבוחצירה שניסה להמשיך בנגיחה אך, הכדור חמק החוצה.

דקה 37: החמצה גדולה מצידה של מכבי פ"ת, הדיפה גרועה מצד שוערה של האורחת ברטקוש לאחר הגבהה סתמית לרחבה הגיעה לרגליו של חלוץ פ"ת חביב חביבו שבעט עם העקב אך הגנת ק"ש הצליחה להרחיק ברגע האחרון. כמו כן, שחקני המארחת דרשו לבעיטת עונשין 11 מטרים לאחר נגיעת יד אך החלטה נכונה של שופט המשחק עידן לייבה שהורה להמשיך במשחק.

מחצית שנייה:

דקה 52: טעות קשה של שופט המשחק עידן לייבה, יואל אבוחצירה נשלח לכדור עומק ואף הגיע ראשון אל הכדור אך, למרות עבירה ברורה על החלוץ הצעיר מצידו של שוער פ"ת צחי גיגי בתוך רחבת ה-16 לא זוכה לשריקה לזכות האורחת. בהחלט ק"ש יכלה לראות עצמה מקופחת.

דקה 56: לאחר הרחקה רעה של הגנת פ"ת הכדור הגיע אל מגן האורחת אבו עביד שבעט מ-20 מטר אלכסונית אך גיגי היה במקום והדף את הכדור.

דקה 62: התקפה מתפרצת מצידה של המארחת הסתיימה בבעיטה של אקס ק"ש דיידיה ברוסו מ-20 מטר אך, הכדור חלף מעל שערו של ברטקוש.

דקה 93: המון מזל עבור שחקניו של חיים סילבס , כשערבוביה בתוך הרחבה הסתיימה בבעיטה של ברוסו אך למזלה היה זה משקוף השער שמנע מהקבוצה ממלאבס את השיוויון בדקה האחרונה.

עירוני איתוראן קריית שמונה מצליחה לחבר לראשונה העונה ניצחון שני ברציפות לראשונה העונה וזאת למרות יכולת בינונית. כעת, הפנים של סילבס וחבורתו אל עבר השבוע הבא בו יארחו בביתם למשחק עונה את מוליכת הטבלה מכבי ת"א.

 

כתב: דור ביטון

שתף: