,

סיקור המשחק: הפועל תל אביב נגד עירוני קריית שמונה

סיקור המשחק: הפועל תל אביב נגד עירוני קריית שמונה

עירוני "איתוראן" קריית שמונה התארחה הערב אצל הפועל ת"א בידיעה כי אסור לה להפסיד בכדי לא להסתבך עוד יותר בתחתית הגועשת. מחצית ראשונה חלשה מאוד מצד שתי הקבוצות הניבה שני מצבים בלבד ושניהם נפלו לרגלי המארחת, בדקה ה-22 הפועל ת"א עלתה ליתרון. בתוך כך, חניכיו של קשטן לא השכילו לאיים ולו פעם אחת באופן ממשי על שערו של לבקוביץ'. מחצית שנייה, נפתחה מצויין עבור האריות הכחולים שהשיגו את השוויון 3 דקות בתוך המחצית השנייה. כעבור 6 דקות, הפועל ת"א החזירה לעצמה את היתרון במתפרצת קטלנית בתוספת טעות של עידן נחמיאס. אך, בישול של ואלון אחמדי כעבור 6 דקות נוספות מצא את לוי גארסיה שעלה לכדור לפני שוער הפועל ת"א וקבע שוויון נוסף במשחק שנשמר עד לסיום. כעת, הפער מהקו האדום עומד על 6 נקודות כשבקופה נותרו 9 נקודות.

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה:
דקה 11: הזדמנות ראשונה במשחק לזכות המארחת כשהגבהה של פירסמן מצאה את רמזי ספורי שנגח מתוך הרחבה מעט מעל משקוף השער.

דקה 22: שוב אלה האדומים שמגיעים לרחבת קריית שמונה ושוב זה , פירסמן שמגביה כמעט ממחצית המגרש היישר אל ראשו של הבלם רז שלמה שבנגיחה קשתית יפה מעלה את הפועל ת"א ליתרון.

מחצית שנייה:

דקה 48: 3 דקות בתוך המחצית השנייה חאג'י בארי משיג את השוויון, תוך כדי שהוא מנצל הדיפה גרועה של רובי לבקוביץ' לבעיטה של ואלון אחמדי שנכנס כמחליף עם פתיחת המחצית.

דקה 50: הרוח הגבית נמצאת עם האריות הכחולים כשבעיטה של איסמעיל ריאן הלכה למרכז השער ונקלטה ללא קושי אצל שוער המארחת.

דקה 54: הפועל ת"א יצאה למתפרצת מהירה כשבואטנג מצא את שחר הירש שדהר אל האגף וניצל גלישה רעה של נחמיאס, החלוץ חלף על פניו ודהר עד לרחבת ה-16 כשבעיטה שלו לפינה הרחוקה החזירה את היתרון לאדומים.

דקה 60: לא חלפו 6 דקות ושוב היה זה ואלון אחמדי שהוכיח כמה היה חסר לנו, כשקרן שלו פגשה את ראשו של לוי גארסיה שמשווה ל-2:2 תוך כדי שמנצל עוד יציאה רעה של לבקוביץ'.

דקה 61: כדור קרן לזכותה של הפועל ת"א, הוגבהה היטב לרחבה וטעות קשה של ברטקוס שיוצא ומפספס את הכדור שנחת על ראשו של קאיו שמול שער חשוף נגח לחוץ, מזל גדול.

דקה 68: רועי זיקרי מנסה את מזלו עם בעיטה טובה מרחוק מכ- 25 מטרים בעיטה שחולפת בסמוך לקורה.

דקה 87: הזדמנות ענקית לחניכיו של תומר קשטן לצאת עם כל הקופה, הרמה של בארי פגשה את המחליף יואל אבוחצירא שמתרומם מצוין לכדור ונוגח טוב אך, לרוע מזלו פוגש רק את משקוף השער.

כאמור, הקבוצה טרם הבטיחה את הישארותה באופן רשמי אך היא נמצאת בדרך הנכונה. שבוע הבא, פגרה עקב חג הפסח. בעוד כשבועיים, נשוב לשני משחקי בית רצופים כשהראשון מביניהם הוא שנארח את בית"ר ירושלים בתקווה לסיים את הסיפור שיבטיח הישארות באופן רשמי.

 

כתב: דור ביטון

שתף: