,

סיקור המשחק: הפועל באר שבע נגד עירוני קריית שמונה

סיקור המשחק: הפועל באר שבע נגד עירוני קריית שמונה

עירוני איתוראן קריית שמונה יצאה הערב למשחק חוץ קשה במיוחד אצל האלופה המכהנת הפועל ב"ש, ולאחר משחק מותח וצמוד ירדה מאוכזבת לאחר הפסד דרמטי. כמו כן, מחצית ראשונה טובה של האורחת מהצפון הסתיימה ביתרון וללא הזדמנויות ממשיות של הקבוצה מבירת הנגב. אך, עם פתיחת המחצית השנייה הייתה זו המארחת שלחצה על הדוושה והצליחה להפוך את התוצאה בדקה קריטית והנחילה הפסד רביעי בחמישה משחקים לחניכיו של חיים סילבס. בתוך כך, חבל מאוד שמיד עם שריקת הסיום אבו-עביד ראה את האדום ויחמיץ את משחק במסגרת גביע המדינה ביום חמישי.

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה:

דקה 4: חילופי מסירות נאים בין בן שהר לבן ביטון בתוך הרחבה הסתיימו בבעיטה חזקה של האחרון אך, ברטקוש היה במקום והדף היטב לקרן.

דקה 12: 1-0 לקריית שמונה, בהתקפה הראשונה במשחק של האורחת היה זה ואלון אחמדי המצויין שמצא בכדור רוחב חכם את איסמעיל ריאן שכבש מקרוב מול רשת חשופה.

דקה 25: המארחת בדקות של בלבול כשדיא סבע ניסה בעיטה יומרנית מ-20 מטרים אך הכדור החלש הגיע היישר לידיו של שוער ק"ש.

דקה 43: שוב זו הקבוצה הצפונית שיצאה למתפרצת יוצאת מן הכלל, אך ריאן התמהמה עם הכדור ובעט חלש משמונה עשר מטרים כדור שהרוש קלט ללא בעיה.

מחצית שנייה:

דקה 50: חמש דקות בלבד מפתיחת המחצית וב"! מתחילה להפעיל לחץ רב על שערה של ק"ש, כשבעיטה של אריק סאבו מתוך הרחבה סחטה הצלה אדירה מברטקוש.

דקה 63: המחליף עומר לקאו קיבל מסירה מסמואל בראון וזה בעט משפת הרחבה החוצה.

דקה 67: ניסיון נוסף של האורחת אך, בעיטה יומרנית של מוחמד שכר הלכה גבוה מעל השער.

דקה 69: פריצה נאה של בן ביטון באגף ימין הסתיימה במסירת רוחב שהורחקה לא טוב על ידי וובה בראון ומשם אל ראשו של האסלביינק אקס ק"ש שנגח מקרוב את השיוויון. במשחקו הראשון נגד קבוצתו הישנה מצליח למצוא את הרשת.

דקה 72: מתפרצת טובה של ק"ש אך, החמצה גדולה של מוחמד שכר שמקרוב בעט החוצה.

דקה 75: התקפה רודפת התקפה, הפעם זו המארחת שמסכנת את השער כשבעיטה חזקה של מליקסון נקלטה אצל ברטקוש.

דקה 81: הלחץ הבאר שבעי ממשיך והפעם זה  חנן ממן שבועט טוב וסחט הדיפה רעה משוערה של ק"ש אך הרחקה של אבו עביד לקרן מונעת מהפך. אותה קרן כמעט ועלתה ביוקר כשלואי טאהא בעט מקרוב החוצה החמצה גדולה.

דקה 87: המהפך הושג כשמבצע יפה של האסלביינק הטוב בשחקני ב"ש מצא בכדור רוחב את סבע שמול שער ריק ומגלגל פנימה ומשלים מהפך דרמטי.

כמו כן, עם שריקת הסיום איאד אבו-עביד ספג כרטיס אדום לאחר החלפת מהלומות עם חאתם עבד אלחמיד אך שופט המשחק בהחלטה תמוהה מאוד הרחיק את שחקן ק"ש בלבד, כשמנגד אלחמיד לא ראה אפילו את הצהוב.

אכזבה גדולה מאוד בקרב קריית שמונה לאחר ההפסד הרביעי בחמישה משחקים אך, לפני שממשיכים במאבקים הצמודים והקשים במסגרת הליגה. תיקח ק"ש הפוגה קלה כשתארח ביום חמישי הקרוב את הפועל מגדל העמק מליגה א' במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה. אנו נאחל מכאן, הצלחה גדולה לקבוצה במפעל השני בחשיבותו כאשתקד הגיעה הקבוצה עד למעמד חצי הגמר.

 

כתב: דור ביטון

שתף: