,

סיקור המשחק: הפועל באר שבע נגד עירוני קריית שמונה

סיקור המשחק - עירוני קריית שמונה נגד בני סכנין

עירוני קריית שמונה והפועל באר שבע נפגשו הערב באיצטדיון טוטו טרנר בבאר שבע למשחק במסגרת המחזור ה-12 בליגת העל.

עירוני קריית שמונה פתחה טוב את המשחק והגיעה להזדמנות ראשונה כבר בדקה הרביעית, הגבהה מצוינת של איסמעיל ריאן ממצב נייח הגיעה לראשו של עדן שמיר שנגח מצוין אך הכדור חמק מלידה הקורה.

שתי דקות לאחר מכן עירוני קריית שמונה שוב הגיעה למצב מצוין מול השער של הפועל באר שבע לאחר שנייגל האסלביינק העביר כדור עומק מצוין לאיסמעיל ריאן שניצב מול דודו גורש שוער הפועל באר שבע, ריאן בועט חלש אל עבר השער ואורן ביטון מגיע מאחור ומרחיק את הכדור מקו השער.

בדקה ה-12 אורן ביטון פרץ מאגן שמאל אל תוך הרחבה של עירוני קריית שמונה והעביר פס אל מיכאל אוחנה שבעט מ-10 מטרים אל תוך השער של עירוני קריית שמונה ומעלה את הפועל באר שבע ל1-0 מוקדם.

דקה לאחר מכן עירוני קריית שמונה משווה את התוצאה לאחר שאיסמעיל ריאן פורץ מאגף ימין, מגביה כדור מצוין שמוצא את נייג’ל האסלביינק לבד ברחבה, האסלביינק משתלט על הכדור, בועט בחוזקה אל השער, הכדור פוגע בדרך באורן ביטון מגנה של הפועל באר שבע והכדור נכנס לשער.

בדקה ה-25 הפועל באר שבע מחזירה לעצמה את היתרון לאחר הגבה מכדור קרן של אורן ביטון שמגיעה לראשו של מיגל ויטור שנוגח בחוזקה את אל השער.

בדקה ה-35 הפועל באר שבע שוב מגיעה להזדמנות טובה לאחר שבן ביטון מעביר מכניס אל הרחבה של עירוני קריית שמונה כדור עומק מצוין אך אף שחקן של הפועל באר שבע לא היה שם בשביל להכניס את הרגל ואת הכדור אל השער.

בדקה ה-40 איסמעיל ריאן פורץ מאגף ימין ובועט אל עבר השער מ-16 מטרים אך לשוער הפועל באר שבע דודו גורש לא הייתה בעיה לקלוט את הכדור ולהדוף אותו.

המחצית הראשונה מסתיימת ביתרון של הפועל באר שבע 2-1.

 

המחצית השנייה נפתחה עם הזדמנות של עירוני קריית שמונה, כדור קרן שטוח של איסמעיל ריאן מגיע לעידן נחמיאס שבועט לקורה הקרובה ודודו גורש שוער ב״ש לא מסתבך והודף את הכדור.

בדקה ה-63 הפועל באר שבע כמעט ומכפילה את התוצאה, מאור מליקסון מעביר כדור עומק מצוין מצד ימין אל תוך הרחבה של עירוני קריית שמונה ובן שהר כמעט והגיע לכדור אך איתמר ניצן גולש עם היד קדימה לוקח את הכדור אל הידיים ומקדים את בן שהר.

בדקה ה-72 עירוני קריית שמונה עורכת חילוף ראשון כאשר שון וייסמן מחליף את דידייה ברוסו.

בדקה ה-76 עדן שמיר מנסה את מזלו מול השער של הפועל באר שבע ובועט מ-17 מטרים אך דודו גורש הודף בקלות את הבעיטה.

בדקה ה-80 הפועל באר שבע עולה ל3-1, טוני וואקמה פרץ מאגף שמאל והרים כדור מצוין לתומאש פקהארט שנוגח בחוזקה וכובש את השער השלישי של הפועל באר שבע.

בדקה- 81 עירוני קריית שמונה מבצעת חילוף שני, אמיר נסאר מחליף את איאד אבו עביד.

בדקה ה-87 עירוני קריית שמונה מבצעת את החילוף האחרון כאשר מילוש ראדיודוביץ מחליף את איסמעיל ריאן.

בדקה ה-90 המחליף של עירוני קריית שמונה מילוש ראדיודוביץ מנסה את מזלו מ-18 מטרים אך פספס את המסגרת.

הפועל באר שבע מנצחת את עירוני קריית שמונה בתוצאה 3-1.

 

 

 

כתב האתר הרשמי: ירין שושן

שתף: