,

סיקור המשחק: בית"ר ירושלים נגד עירוני קריית שמונה

סיקור המשחק - עירוני קריית שמונה נגד בני סכנין

סיקור המשחק עירוני קריית שמונה נגד ביתר ירושלים

 

עירוני קריית שמונה וביתר ירושלים נפגשו הערב באיצטדיון טדי למחזור החמישי במסגרת ליגת העל, עירוני ק"ש הגיעה למשחק במטרה להמשיך את רצף הניצחונות שיצרה לעצמה לאחר שני המחזורים האחרונים אך מנגד ניצבה מולה ביתר ירושלים שרוצה לשכוח מהתיקו הדרמטי בשבוע שעבר מול הפועל חיפה ולצאת לדרך חדשה ולעלות למקום הראשון על חשבון הפועל חיפה

המשחק נפתח בקצב מהיר מצד שני הקבוצות וכבר בדקה ה7 ביתר ירושלים זוכה בכדור חופשי על סף הרחבה לאחר הכשלה של דידייה ברוסו על ז'ורזי'נו, קלאודמיר פריירה ניגש לבעוט ומעלה את ביתר ירושלים ל1-0 מהיר לאחר בעיטה חופשית מרהיבה.

לאחר כמה דקות רגע שנוי במחלוקת לאחר טעות איומה בהגנת עירוני קריית שמונה איתמר ניצן יצא אל הכדור וספק הכשיל את איתי שכטר ברחבה השופט מנשה משיח היה קרוב לאירוע ולא שרק לפנדל.

בדקה 17 ביתר כמעט מכפילה את התוצאה לאחר שתפסה את הגנת עירוני קריית שמונה בשאננות וניצלה זאת ביציאה להתקפה מתפרצת מהירה שהשאירה את ז'ורזי'נו מול איתמר ניצן שבחר למסור לחן עזרא שגילגל את הכדור אך השער הנפסל בעקבות כך שעזרא עמד בעמדת נבדל.

בדקה ה-33 סאן מנחם פרץ לרחבה והופל על ידי סאבו, יתכן שהיה מגע בין השניים והשופט מנשה משיח היה צריך לשרוק לפנדל אך השופט בחר להתעלם מהאירוע.

עירוני קריית שמונה וביתר ירושלים מגיעות למספר מצבים אך לא מצליחות לכבוש, המחצית הראשונה מסתיימת ב1-0 לביתר ירושלים.

המחצית השניה נפתחת בחילוף של עירוני קריית שמונה לאחר שסאן מנחם הוחלף על ידי עיאד אבו עביד

כבר בדקה ה-48 עירוני קריית שמונה משווה את התוצאה ל1-1 לאחר שנייגל הסלביינק הרים כדור קרן מצוין ושובל גוזלן התרומם מצוין ונגח פנימה את הכדור.

עירוני קריית שמונה ממשיכה לתקוף את השער של ביתר ירושלים לאחר ששובל גוזלן פרץ מצוין לרחבה והעביר כדור נהדר לעידו דוידוב שבעט מעל השער.

בדקה ה-65 ביתר ירושלים מבצעת חילוף תמוה כאשר איתי שכטר מוחלף על ידי יוסי בניון מה שמשאיר על הדשא את הירושלמים ללא חלוץ טבעי.

בדקה ה-71 עירוני קריית שמונה מבצעת חילוף שני בו נייגל הסלביינק מוחלף ומקומו עולה לשחק איסמעיל ריאן.

בדקה ה-73 התקפה טובה של ביתר ירושלים הסתיימה בבעיטה רעה של דוד קלטינס שלא מצא את המסגרת של איתמר ניצן.

בדקה ה-77 בעיטה חופשית של פריירה כמעט ומצא את אחד מראשיו של שחקני ביתר שהמשיכו לתקוף את  השער של האורחים, איאד אבו עביד הרחיק את הכדור מהרחבה.

בדקה ה-83 כדור קרן לא טוב של ביתר ירושלים איפשר לעירוני קריית שמונה לצאת למתפרצת מהירה שבסיומה דידייה ברוסו ניצב מול בוריס קליימן אך פיספס את הקורה במעט.

בדקה ה-86 איסמעיל ריאן פרץ משמאל וחתך את הגנת ביתר ירושלים ובעט אך פספס את המסגרת.

עירוני קריית שמונה שוברת את רצף הניצחונות שלה וביתר ירושלים מסיימת משחק נוסף בתיקו עצבני.

 

כתב: ירין שושן

שתף: