,

סיקור המשחק: בית"ר ירושלים נגד עירוני קריית שמונה

סיקור המשחק: בית"ר ירושלים נגד עירוני קריית שמונה

עירוני "איתוראן" קריית שמונה התארחה הערב ב'טדי' אצל בית"ר ירושלים, משחק שלא התעלה לרמה גבוהה אך, ייזכר יותר מכל מהחמצות אדירות שלא רואים כל יום. כמו כן, מחצית ראשונה חלשה של שתי הקבוצות התאפיינה בעיקר בעבירות ובהחמצה אחת גדולה של חאג'י בארי בהופעת הבכורה שלו במדים הכחולים. כמו כן, מחצית שנייה התאפיינה אף היא בהחמצות משמרות שיער כשחניכיו של קשטן שוב פספסו בענק שער ודאי אך, גם במזל גדול גם ניצלה מהפסד לאחר החמצת ענק מצידו של וארן או אם תרצו הצלת ענק של דז'וגאס ברטקוש. בסיום, האריות הכחולים יוצאים עם נקודה חשובה כשטרם הפסידו תחת קשטן , הקבוצה שומרת על פער ארבע נקודות מהמקום המוביל לפלייאוף העליון.

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה:

דקה 13: פחות מרבע שעה מפתיחת המשחק והקבוצה ספגה מכה לא פשוטה בכלל, כשהקשר ואלון אחמדי המצוין נפצע בברכו בעקבות תיקול עם מאור בוזגלו. לאחר שאחמדי ניסה להמשיך הוא הבין כי הפציעה לא תאפשר זאת והוחלף לאחר עשרים דקות בידי מוחמד שכר.

דקה 25: הזדמנות ראשונה במשחק למי משתי הקבוצות, כשקריית שמונה הייתה חייבת לעלות על לוח התוצאות. אך, החמצה ענקית של חלוץ הרכש חאג'י בארי שבעט משלושה מטרים היישר לידיו של איתמר ניתן בשעה שהאחרון שכב על כר הדשא.

דקה 28: שוב זו האורחת שמגיעה להזדמנות נוספת, הרמה של איאד אבו עביד מצאה את ראשו של לוי גרסיה וזה נגח גבוה מעל לשער.

דקה 43: בעיטה חזקה של גרסיה מחוץ לרחבה פספסה במעט את מסגרת השער של ניצן.

דקה 45+2: הזדמנות ראשונה לזכותה של בית"ר כשבעיטה של מאור בוזגלו מחוץ לרחבה סחטה הדיפה טובה מברטקוש שהרחיק לקרן.

מחצית שנייה:

דקה 51: הזדמנות ראשונה במחצית השנייה לזכותה של ק"ש כשהגבהה של בארי הגיעה לראשו של גרסיה וזה בנגיחה חלשה נגח החוצה.

דקה 52: כעבור דקה אחת בלבד, כדור אדיר אותו סובב פלומיין אל הפינה הרחוקה מכעשרים מטרים אלכסונית אך, הכדור חלף סנטימטרים מקורת השער, מזל גדול.

דקה 69: כמו במחצית הראשונה גם הפעם שתי החמצות ענק עבור חניכיו של קשטן. מורסיו המשיך בנגיעה כדור קרן של מגבו וזה הורחק מקו השער על ידי עידן ורד אך, הריבאונד נחת אצל גרסיה שבעט חלש מחמישה מטרים, בארי עוד ניסה להמשיך אך פספס במעט, החמצה ענקית.

דקה 79: הקבוצות מתחרות ביניהן של מי החמיצה הזדמנות גדולה יותר, כשנגיחה של אנתוני וארן משני מטר נעצרה באינטסקט גדול אצל ברטקוש על קו השער, הצלה ענקית.

דקה 90: בתוספת הזמן של ארבע דקות שתי הזדמנויות טובות מאוד עבור הקבוצה , כשבעיטה של מגבו חלפה בסמוך לקורה. בתוך כך, רגע לפני שריקת הסיום קפטן הקבוצה עדן שמיר יכל להקנות שלוש נקודות שנותר ללא כיסוי על שפת הרחבה אך, הבעיטה פספה במעט את המסגרת החמצה גדולה.

לסיכום, המטרה כרטיס לפלייאוף העליון נותר בחיים כשפער ארבע הנקודות נשמר, ובמחזור הבא נפגוש לקרב על 6 נקודות את הפועל חדרה בבית למשחק חשוב מאין כמוהו שניצחון יהווה צעד משמעותי להשגת המטרה. אך יחד עם זאת, לפני המפגש עם חדרה ניקח הפוגה כשנתארח בעוד שלושה ימים (רביעי) אצל מ.ס. כפר קאסם בביתה למפגש במסגרת שמינית גמר גביע המדינה, משימה חשובה לא פחות.

 

כתב: דור ביטון

שתף: