סיקור המחזור השביעי: עירוני קרית שמונה מול הפועל באר שבע

לקראת המחזור הרביעי הפועל ת"א - ק"ש

המחזור ה-7 בליגת ווינר מפגיש את ק"ש עם הפועל ב"ש וברק בכר. הקבוצות מגיעות למשחק אחרי פגרה ארוכה.
ק"ש רוצה להפתיע את האלופה, להשיג ניצחון שני העונה, להישאר ללא הפסדים ולהנחיל לב"ש הפסד שני ברציפות לאחר שהפסידה לספרטה פראג בליגה האירופית.

ב"ש מגיעה לפני המשחק במחזור הבא מול מכבי עם מטרה להוציא שלוש נקודות ולקוות להפסד של מכבי ת"א מול מכבי חיפה, שיקרב את אותה לפסגה. איווניר פתח עם שני בלמים וארבעה שחקנים בקישור, מכיוון שקאסיו פרננדז לא עלה בהרכב. במקומו עלה דין מיימוני וליידו הייטור פריירה. ב"ש עלתה עם וובה בראון ושיר צדק ששיחקו בעבר בק"ש

לפני המשחק נערך טקס הוקרה לגיא חיימוב שעבר בקיץ האחרון מק"ש לב"ש.
המחצית הראשונה הייתה בשליטה מוחלטת של ב"ש, כשק"ש ניסתה להפתיע את ההגנה של בכר בהתקפות זאת, אך למרות זאת לא היו מצבים מסוכנים.
בדקה ה-49 בן שהר השתלט על כדור בתוך הרחבה, בעט טוב אך איתמר ניצן עם הדיפה מצוינת מנע שער מבאר שבע.
2 דקות לאחר מכן ניצן הדף לקרן בעיטה של קורהוט.
השוער שחזר מהשאלה העונה מפגין ביטחון ומשחק מצוין.

באר שבע משתלטת על המשחק ומגיעה למצבים מסוכנים. הפעם, וואקמה עם דריבל נהדר מגיע לסף רחבת ה-16 משחרר בעיטה טובה שעוברת מעל המשקוף, מזל גדול לק"ש.
בדקה ה-59 טעות גדולה של אלקיים משאירה את וואקמה לבד באגף שמאל, וואקמה מעביר כדור רוחב לשהר אשר דוחק את הכדור לתוך השער, 1-0 לב"ש.
בדקה ה-78 מתפרצת קטלנית של ב"ש מסתיימת ברוחב של בוזגלו לשהר אשר משלים צמד וקובע 2-0 לב"ש.

בדקה ה-84 באר שבע כמעט חגגה שער שלישי, בוזגלו שולח כדור עומק נהדר לאוחנה אשר עובר את ניצן ומפספס את המסגרת.
המשחק מסתיים בתוצאה 2-0 לב"ש. למרות ששיחקנו מול אחת משתי הקבוצות הטובות בישראל, יצאתי מאוכזב מהמשחק מכיוון ששיחקנו לא טוב ולא איימנו כמעט על השער של גורש. אני מקווה שבמחזור הבא נשחק טוב יותר ונקטע בצורת של שישה משחקים ללא ניצחון.

המשך שבוע טוב ובהצלחה!

מאת: זיו מעוז

שתף: