סיקור המחזור הראשון: קרית שמונה – מ.ס אשדוד

המחזור הראשון של ליגת ווינר הגיע והפעם קיבלנו את מ.ס אשדוד במחזור הראשון בבית. אחרי שהקבוצה לא הרשימה במשחקי גביע הטוטו השחקנים הגיעו במטרה להשיג ניצחון במחזור הראשון ולהשיג שלוש נקודות שיתרמו לביטחון של הקבוצה בהמשך העונה.

ניצחון היה חשוב מאוד במשחק הזה מכיוון שבמחזור השני אנו פוגשים את בית"ר ירושלים החזקה בטדי, משחק לא קל שלהוציא ממנו את מלוא שלוש הנקודות תהיה משימה קשה.

כבר בדקה הראשונה הגיעה הזדמנות מצוינת. קרן נהדרת של עבאד הגיעה לראשו של ברוסו אשר נגח חלש ומדויק לפינה השמאלית, אך זינוק נהדר של ג'רפי מנע שער יתרון חלומי בדקה הראשונה.

בדקה ה-25 שוב ברוסו נגח טוב אחרי הרמה של נסאר אך הפעם הכדור עבר על יד הקורה של ג'רפי.

בדקה ה-36 כרטיס אדום נשלף לעבר ברוצ'יץ' עקב נגיעת יד מכוונת על קו השער, למרות שהכדור פגע בידו של ברוצ'יץ' הבעיטה של דוידוב עברה את קו השער, אך השופט איתן שמואלביץ פסק פנדל בניגוד לחוקה שאומרת שגם אם כדור פוגע בידו של שחקן הגנה והכדור עובר את קו השער, השער נחשב והשחקן שנגע ביד צריך לקבל כרטיס צהוב. בסופו של דבר עבאד ניגש לבעוט את הפנדל, בעיטה חזקה למרכז השער נכנסה פנימה וקבעה 1-0 לק"ש!

בדקה ה52 אורן ביטון מסר כדור נהדר לדוידוב אשר בעט לקורה מזווית קשה, הזדמנות מצוינת לק"ש.

התקפה נהדרת של ק"ש עם פסים מהירים בנגיעה על סף הרחבה של אשדוד מסדרת לדוידוב בעיטה מ-25 אך הקשר הצעיר ששיחק מצוין עד כה בעט כדור שחלף על יד הקורה של ג'רפי, הנעת כדור נהדרת של ק"ש.

המשחק נגמר בתוצאה 1-0 לק"ש. תוצאה חשובה שמסדרת לנו שלוש נקודות במחזור הראשון מול קבוצה שיכולה להפתיע ולנצח גם קבוצות גדולות. בשבוע הבא משחק חוץ מול בית"ר ירושלים, משחק קשה שאם ננצח בו זו תהיה פתיחה נהדרת לעונה הזאת.

שיהיה שבוע טוב ובהצלחה!

מאת: זיו מעוז

שתף: