,

נשבר המנחוס של אצטדיון אשדוד

תיקו בין עירוני איתוראן לבית"ר י-ם

עירוני איתוראן קריית שמונה נשארת עוד מחזור בצמרת הטבלה וזאת אחרי ניצחון 3-1 על הפועל פתח תקווה במגרש באשוד, מגרש בו קריית שמונה לא ניצחה קודם לכן בליגה העל.
איתוראן קרית שמונה מגיעה למשחק הזה בידיעה שמכבי איבדה נקודות בדרבי והפער ביניהן גדל לשתיים. איתוראן קרית שמונה מקווה לחזור למסלול הניצחונות אחרי תיקו "מעצבן" יש לומר מול בית"ר בבית. חמשת המחזורים האחרונים של הסיבוב הראשון יכללו משחקים נגד: עכו,מכבי ת"א,מכבי חיפה,הפועל ב"ש והפועל רעננה.

המשחק נמצא בשליטתה של איתוראן קרית שמונה לכל אורך המחצית ופ"ת מנסה לעקוץ במתפרצות. בדקה ה-21 פ"ת מצליחה לעקוץ בגול ממצב נוח של שחר הירש שקיבל בישול מלירוי צעירי שזוהי הופעת הבכורה שלו בקבוצה הזו.
בדקה ה-24 נשלף הצהוב הראשון במשחק לעברו של רוג'רס קולה(10).
בדקה ה-30 נעשה צדק באצטדיון הי"א באשדוד כשקרן נהדרת של מנגה לפינה הקרובה מגיעה לראשו של הבלם הברזילאי קאסיו פרננדז אשר נוגח נהדר לפינה של דרשלר וקובע 1-1 מוצדק!!!

איתוראן קרית שמונה בניגוד למשחק מול בית"ר ידעה לסיים את המצבים כשעוד קרן של מנגה הפעם לראשו של קולה נכנסת פנימה וזה מהפך מהיר של ק"ש.2-1!
המחצית השנייה התחילה בקצב טוב של ק"ש ובדקה ה-50 פנדל מוצדק נשרק לזכות ק"ש. קהת שהיה אחד מהשחקנים הטובים במגרש אתמול החמיץ את הפנדל.בדקה ה-56 קהת שולח כדור נהדר לעבאד שבתנועה מצוינת באגף שמאל סוחט קרן. במהלך הפריצה עבאד נפצע ויוצא החוצה אך זה לא מנע מק"ש לכבוש מיד אחרי הפציעה. הפעם מזרחי היה בתפקיד הבועט ושחקן פ"ת היה בתפקיד הכובש,גול עצמי סידר לק"ש 3-1!

הרכב המשחק:

קרית שמונה:

חיימוב(55),אלקיים(14),צדק(5),פרננדז(3),פינאס(4),עזאם(77),קהת(19), עבאד(7),מנגה(11),מזרחי(8),קולה(10).

פתח – תקווה:

דרשלר(1),מוסא(7),שרעבי(24),צ'ימנזי(2),שקלים(5),צעירי(10), אבו-זיד(6),אלטמן(9),אורמוש(4),חוגי(11),הירש(19).

במהלך המשחק ביצעו הקבוצות שלושה חילופים,אלו הם החילופים:
קריית שמונה:

בדקה ה-58 נכנס-מיימוני(26), ויוצא- עבאד(7). בדקה ה-67 נכנס-ז'אן(24), ויוצא- מנגה(11). ובדקה ה-80 נכנס-צ'חנוביץ' ויוצא- קולה(10).

פתח-תקווה:

בדקה ה-53 נכנס-דור כוכב(15) ויוצא-אלטמן(9).
בדקה ה-60 נכנס-אסולין(77) ויוצא-חוגי(11). בדקה ה-64 נכנס-שגיב כהן(17) ויוצא-צ'ימנזי(2).

לבסוף 2 דברים שחשוב לציין:

# יואל צ'חנוביץ' ערך את הופעת הבכורה שלו בליגת העל בעונת האליפות נגד הפועל פ"ת.
# במהלך המשחק בוטל שער של קולה מכיוון שהיה בנבדל.

 
בעוד שבועיים אנו פוגשים את מכבי ת"א למשחק על המקום הראשון, משחק חשוב מאוד שצריך לנצח.אך לפני כן נאחל בהצלחה לנציגנו בנבחרת למשחק מול בוסניה בשבוע הבא. שיהיה לנו שבוע טוב ובהצלחה.

שתף: