מחזור 3 : עירוני קרית שמונה – מכבי תל אביב

שחקנים

במסגרת המחזור השלישי בליגת העל ק"ש ומכבי ת"א נפגשות לקרב ענק. ק"ש מגיעה במומנטום נהדר לאחר שפירקה את הפועל ת"א בבלומפילד שלוש אפס, במטרה להשיג ניצחון ליגה שני ברציפות ולשכוח לגמרי מההפסד שלוש אחת לב"ש במחזור הראשון.

מכבי ת"א ממש לא הייתה עם הראש במשחק אלא באנגליה שם תתמודד בעוד שלושה ימים(יום רביעי) מול צ'לסי הגדולה אשר נמצאת בכושר לא טוב כל כך. יוקאנוביץ' החליט שלא לתת מנוחה לכוכביו ופתח עם ההרכב החזק ביותר שלו.

אין ספק שקריית שמונה הגיעה למשחק. המשחק נפתח בשליטה של קריית שמונה במרכז בשדה כאשר היא מנסה להתקדם לעבר השער של ראיקוביץ' השוער הצעיר והמבטיח של מכבי ת"א.

הרכבים:
מכבי תל אביב
ראיקוביץ'(95), אלי דסה(2), טל בן חיים(26), קרלוס גארסיה(31), יובל שפונגין(3), גל אלברמן(6), ניקולה מיטרוביץ'(24), אבי ריקן(22), טל בן חיים(11), ערן זהבי(7),עדן בן בסט(9).

עירוני איתוראן קרית שמונה
גיא חיימוב(55), עודד אלקיים(14), לואיס גוטיירס(5), קאסיו פרננדז(3), דניאל בורחל(2), וובה בראון(15), עדן שמיר(18), אופיר מזרחי(8), ברונו קוניה(37), אחמד עבאד(7), אוגו(9).

בדקה ה-20 הגיע הגול של ק"ש!! הגבהה של אלקיים הגיעה לראשו של פרננדז(3), שניצל טעות ענקית של ראיקוביץ' וקבע 1-0 לק"ש!!!!
המחצית הראשונה נגמרת בתוצאה 1-0 לק"ש. ק"ש שיחקה נהדר במחצית הזאת, כאשר היא הצליחה למנוע מזהבי וממכבי להגיע למצבי הבקעה, והצליחה גם לשלוט במשחק ולהניע כדור בחופשיות. כן ירבו מחציות כאלה השנה.

בדקה ה-55 נשלף צהוב לעבר גארסיה(31) ממכבי ת"א.
בדקה ה-56 יוקאנוביץ' הכניס את ורמוט(28) והוציא את בן חיים(11).
בדקה ה-62 חילוף כפול במכבי ת"א, נכנסים איגייבור(40) וראדוניץ'(99) ויוצאים אבי ריקן(22) ובן בסט(9).
בדקה ה-71 אלברמן(6) משווה ל1-1 מבישול של אלי דסה.
בדקה ה-82 אוסטוינד(10) נכנס במקום אוגו(9)

בדקות הסיום הגיעה ההחמצה של המחזור! ראדוניץ' הגיע למצב של אחד על אחד מול חיימוב ובעט למשקוף בלבד, אך איגייבור עט על הריבאונד ובעט מעל המשקוף מול שער ריק! הזדמנות גדולה והחמצה גדולה למכבי ת"א!

המשחק נגמר בתוצאה 1-1. אני יוצא ברגשות מעורבים מהמשחק, מכיוון שבמחצית הראשונה שיחקנו טוב, הנענו כדור ואיימנו על השער שח מכבי ת"א. אך במחצית השנייה הלכנו אחורה ולכן קיבלנו גול. נקודת האור במשחק הזה הוא עדן שמיר אשר הציג משחק נפלא עם לחימה, ראיית משחק ורצון גדול לנצח. אם כל העונה נלחם ונשחק כמו שעשינו במחצית הראשונה אנחנו נצליח בגדול!
שבוע טוב חג שמח ובהצלחה!!

כתבתו של זיו מעוז

 

 

שתף: