לקראת משחק: עירוני קריית שמונה נגד מ.ס. אשדוד

לקראת המשחק: מ.ס. אשדוד נגד עירוני קריית שמונה

עירוני "איתוראן" קריית שמונה תארח הערב (19:00, שידור ישיר בספורט 5 פלוס ערוץ 56) את מ.ס. למשחק סופר חשוב מבחינתה. כאמור, לאחר שהסיכוי להגיע לפלייאוף העליון אבד כמעט לחלוטין עבור חניכיו של קשטן הם יעשו הכל על מנת לא להסתבך בתחתית הסבוכה ולשם כך, יהיו חייבים להשיג את שלושת הנקודות מהמפגש מול הקבוצה מעיר הנמל. שכן, בין השתיים מפרידות חמש נקודות בלבד כשמ.ס. אשדוד נמצאת מתחת לקו האדום, ובמועדון יודעים כי ניצחון יבטיח כמעט באופן סופי עוד עונה בליגת ג'פניקה.

בנוסף, מ.ס. אשדוד שנמצאת בתקופה טובה מבחינתה מגיעה למשחק לאחר שני ניצחונות רצופים דבר אשר השיגה לראשונה העונה. כמו כן, ראוי לציין כי בקבוצה החתימו במהלך השבוע החולף את המאמן בעל תעודת הפרו אבי בוחבוט. זאת לאחר, שמשה אוחיון שניהל את ארבעת משחקי הקבוצה האחרונים אינו מחזיק בתעודה כזו והתחייב לצרף איש צוות עם תעודת פרו על מנת להמשיך להדריך את קבוצתו. כידוע, בסיבוב הראשון הייתה זו הקבוצה מעיר הנמל שגברה 1-0 על האריות הכחולים.

בפן המקצועי, קשטן יקבל בחזרה מספר שחקני מפתח שנעדרו מההפסד למכבי ת"א עקב השעיות, הרחקות ופציעות. כשמי שישובו אל הסגל הם: וובה בראון וסמואל בראון שסיימו לרצות את השעייתם (אדום וצהובים בהתאמה). אך, גולת הכותרת מבחינת קריית שמונה היא חזרתו של הבלם המצוין מרכוס דיניז אל הסגל הרחב. יחד עם זאת, מי שימשיכו להיעדר הם החלוץ לוי גרסיה, הקשר ואלון אחמדי, המגן נירן רוטשטיין והקשר לירוי צעירי שסובלים מפציעות.

בצד של אשדוד, הצוות המקצועי צפוי להמשיך לתת את הקרדיט להרכב איתו פתח בשני הניצחונות האחרונים, כשההתלבטות היחידה תהיה בנוגע למי יפתח בשער, יואב ג'רפי שהחלים מהמחלה ממנה סבל או להמשיך לתת את הקרדיט לשוערה השני רועי משפתי ששיחק בשתי המחזורים האחרונים וספג שער אחד בבעיטת עונשין מ-11 מטרים. יחד עם זאת, מי שפצועים ולא ייכללו בסגל הם שגיב יחזקאל (אקס ק"ש), בן רייכרט, זוהר אביסרור ואביב סולומון.

 

כתב: דור ביטון

שתף: