,

לקראת משחק: עירוני קריית שמונה נגד בית"ר ירושלים

סיקור המשחק - עירוני קריית שמונה נגד בני סכנין

עירוני קריית שמונה תארח הערב את בית"ר ירושלים למשחק במסגרת המחזור השישי בליגת העל כאשר המטרה שניצבת מול שתי הקבוצות היא ניצחון על מנת להיצמד לצמרת הטבלה.

תחילה בית"ר ירושלים שמגיעה לאחר ניצחון 3:2 מול בני סכנין בטדי בשבוע שעבר, מלאת ביטחון ורצון להתבסס עונה נוספת בשלושת הראשונות של ליגת העל, לאחר החלפת בעלים ומסע רכש מסיבי ומשמעותי לקראת תום חלון העברות בדמותם של מאור בוזגלו שעתיד לחזור בחודשים הקרובים, ערן לוי, אפונסו טיירה ודן איינבינדר הקבוצה מהבירה מציגה כדורגל התקפי מצוין, בפן המקצועי המאמן גיא לוזון ככול הנראה ימשיך עם אותו מערך שניצח בשבוע שעבר על מנת ליצור חיבור בין ההרכב, מי שימשיך לקבל קרדיט בין הקורות הוא דודו גורש שהיה מצוין במשחק הקודם, בבית"ר ירושלים לא יעדרו שחקנים מהסגל מלבד מאור בוזגלו שהגיע פצוע ועתיד לחזור בחודשיים הקרובים.
הקבוצה מירושלים יצאה אמש לבית מלון בסמוך לקריית שמונה שבו תשהה עד יציאתה למשחק.

מנגד עירוני קריית שמונה שמגיעה למשחק לאחר שסיימה בתוצאת תיקו 0:0 נגד הפועל תל אביב במושבה, במועדון הצפוני יודעים שניצחון יכול לקרב אותה לצמרת הטבלה דבר שייתן מומנטום חיובי להמשך העונה, כאשר ניצחון הערב יחשב לדרך חדשה בעירוני ק״ש לאחר שנעצרה בשבוע שעבר.
בפן המקצועי המאמן חיים סילבס לא צפוי לבצע שינוים כל כך משמעותיים בהרכב אך מי שצפוי לערוך הופעת בכורה הוא וובה בראון לאחר שמאז שהגיע עלה רק מהספסל, סילבס יאלץ להתמודד ללא אורי מגבו, עידו דוידוב ויואל אבוחצירה שפצועים ואינם כשירים למשחק הקרוב.
כזכור העונה עירוני קריית שמונה לא הפסידה בבית והמטרה היא להמשיך את הרצף הביתי ללא הפסד. הערב הקהל הביתי ישב ביציע הישן (1-2), כאשר הקהל האורח ישב ביציע החדש (6-7-8).
ממליצים לקהל להגיע מוקדם.

שתף: