לקראת משחק: עירוני קריית שמונה נגד בית"ר ירושלים

לקראת המשחק: בית"ר ירושלים נגד עירוני קריית שמונה

עירוני "איתוראן" קריית שמונה תארח הערב (20:30, שידור ישיר בספורט 4) את בית"ר ירושלים לאחד ממשחקיה החשובים העונה. כעת, הקבוצה ניצבת במרחק של 6 נקודות מעל קו האדום ובמועדון יודעים כי במקרה של ניצחון ההישארות תובטח באופן סופי ורשמי. אך, במצב שהתמודדות תסתיים ללא הכרעה ואשדוד לא תנצח הישארות תובטח גם כן. בתוך כך, במצב של ההפסד הסיפור מעט מסובך יותר ואז יקוו חניכיו של קשטן כי מ.ס. אשדוד תפסיד גם כן למכבי פ"ת ובמקרה כזה ההישארות תובטח גם כן כבר הערב. כמו כן, בקרב אנשי המועדון רוצים מאוד להבטיח את ההישארות כבר במשחק הקרוב ולסיים את העונה הקשה ומתישה הזו מאחוריהם ולהתחיל בהכנות לעונה הבאה. כמו כן, אוהדי הקבוצה שימו לב כי בניגוד למשחקים מול הקבוצות הגדולות הפעם הקהל המקומי יישב כהרגלו ביציע החדש (המזרחי).

מספר נתונים מעניינים לקראת המפגש מול הירושלמים: הקבוצות נפגשו 26 פעמים במסגרת ליגת ג'פניקה כשהמאזן עומד על 8:10 בניצחונות לזכותנו, ו8 משחקים הסתיימו בתוצאת תיקו. נתון מעניין נוסף, בכל עשרת המפגשים האחרונים בין השתיים לא הושג ניצחון חוץ, האחרון שהושג היה של בית"ר ירושלים כאן בקריית שמונה בתוצאה 2:0 במרץ 2016. מנגד, בית"ר מגיעה ברצף של שני ניצחונות ברציפות, רצף של שלוש לא היה לקבוצה מאז מרץ אשתקד.

בפן המקצועי, לזכותו של תומר קשטן יעמוד סגל כמעט מלא למעט הקשר לירוי צעירי והחלוץ יואל אבוחצירא שיעדרו בעקבות פציעה. כמו כן, בקרב שחקני הקבוצה ואנשי המועדון ישנה תשוקה מלאה ורצון גדול להבטיח את הישארות הקבוצה כבר בסוף המשחק הערב.

מנגד, בית"ר ירושלים מגיעה למשחק לאחר שני ניצחונות ברציפות וכשהיא ניצבת במקום הראשון בפלייאוף התחתון (המקום השביעי) ולאחר שהבטיחה לעצמה עונה נוספת בליגת ג'פניקה. הדבר המעניין ביותר בצד הצהוב שחור הוא שובו של המאמן ניר קלינגר אל הקווים לאחר שזה החלים מההליך הרפואי שעבר במהלך החודש וחצי האחרונים. מי שייעדרו הם הקשר דוד קלטינס והמגן שמואל שיימן עקב צבירת כרטיסים צהובים.

 

כתב: דור ביטון

שתף: