לקראת משחק הפתיחה ק"ש – מ.ס אשדוד

לקראת משחק הפתיחה ק"ש – מ.ס אשדוד

5656
התרגשות גדולה! מחזור ראשון בליגת העל לשנת 17\2016.
והפעם קיבלנו במחזור הראשון את העולה החדשה מהליגה הלאומית מ.ס אשדוד.
עקב עונה קודמת מאכזבת שחווינו הבעלים החליט לעשות מהפכה בצוות המקצועי ובסגל השחקנים.
בצוות המקצועי מונו מוטי איווניר(מאמן) ותומר קשטן(עוזר מאמן). בסגל, איתמר ניצן חזר מהשאלה ישר להרכב הראשון עקב עזיבתו של גיא חיימוב לבאר שבע.
בהגנה, הצטרפו שני בלמים(הייטור פריירה ויוגב הזוהרוי) ומגן(אורן ביטון) והם מצטרפים לקאסיו פרננדז, דין מיימוני, עודד אלקיים ואלי בלילתי.

עמדת הקישור עברה את המהפכה הגדולה ביותר שאליה הצטרפו אופיר קריאף, דידייה ברוסו, רפאל ז'אטאי ועידו דוידוב. הם מצטרפים לעומר צלישר, רועי שוקרני ועדן שמיר.
בעמדת ההתקפה היחיד שנשאר מהעונה שעברה הוא אחמד עבאד, אליו מצטרפים שלומי אזולאי שחוזר לקדנציה שנייה במועדון כשהקדנציה הקודמת שלו הייתה בעונת האליפות. אזולאי הגיע אלינו מבני סכנין.
שחקן נוסף שהצטרף הוא מאוריסיו קורדירו שהושאל לאשדוד בעונה שעברה והיה חלק חשוב בעלייה שלהם לליגה הראשונה. השחקן האחרון שהצטרף הוא ג'וזף גנדה הצעיר שעלה מקבוצת הנוער.
מ.ס אשדוד בונה בעיקר על השחקנים הצעירים שלה שכיכבו בעונה שעברה בליגה הלאומית.

השחקנים המסוכנים של אשדוד שצריך להיזהר מהם, הם מיכאל אוחנה, קשר מוכשר שיודע גם לאיים על השער בבעיטה מרחוק וגם יודע לבשל שערים עם מסירות מתוחכמות.
שני שחקנים מסוכנים נוספים הם חן עזריאל חלוץ ששיחק בעבר בבית"ר ובמכבי חיפה ודין דוד שיכולים לאיים על השער ולנצל מצבים ליד השער של איתמר ניצן.
אני מקווה שהקהל יגיע לעודד את הקבוצה במשחקים בעיקר עכשיו כשאישרו לקבוצה לשחק באיצטדיון הביתי בקריית שמונה. בואו לדחוף את הקבוצה כמה שיותר גבוה עד לצמרת.

שתהיה עונה מוצלחת ומהנה של הצלחות ותארים.
שבת שלום ובהצלחה!!!!!

מאת: זיו מעוז

שתף: