,

לקראת המשחק: עירוני קריית שמונה נגד מכבי תל אביב

לקראת המשחק: עירוני קריית שמונה נגד מכבי תל אביב

לאחר שני משחקי חוץ בהם רשמה שש נקודות, תשוב הערב (20:15) עירוני קריית שמונה לביתה למפגש מסקרן מאוד מול המוליכה מכבי ת"א. חניכיו של סילבס ינסו להמשיך במומנטום החיובי בו נמצאת הקבוצה בשבועות האחרונים ויתרה מכך, לשמור על מאזן נקי מהפסדים בביתם.

כאמור, שתי הקבוצות מגיעות למשחק הקרוב בכושר שיא מבחינתן כשכל אחד מצידה תרצה לצאת אל הפגרה ברגל ימין. אשתקד, שני מפגשי הליגה בין השתיים הסתיימו בתוצאה זהה של 2-1 לזכותה הצהובים. ראוי לציין, כי משחק הבית אותו אירחה ק"ש נערך באיצטדיון בעכו וזהו יהיה המפגש הראשון באיצטדיונה הביתי של הקבוצה הצפונית לראשונה מאז עונת 2016-2017. חניכיו של סילבס ינסו להיות הראשונים שמצליחים לגבור על קבוצתו של איביץ' העונה מאחר וטרם הפסיד מאז נחת בתחילת העונה בארץ הקודש.

כמו כן, בלם הקבוצה עידן נחמיאס התייחס למפגש החשוב המצפה לקבוצתו ואמר " משחק בית קשה מאוד מול מכבי ת"א, מדובר בקבוצה איכותית מאוד. אנחנו מגיעים מרוכזים ויודעים מה אנחנו צריכים לעשות על מנת להשיג תוצאה טובה. עשינו הכנה מצוינת השבוע, ואנחנו מחכים שהמשחק יתחיל כדי שנוכל להמשיך לשמור על הבית".

בתוך כך, במהלך השבוע האחרון קיבלה הקבוצה הצפונית בשורה רעה מבחינתה כשהתבשרה כי החלוץ לוי גארסיה סובל מקרע קטן בשריר והוא ייעדר מסגל הקבוצה בחודש הקרוב. כמו כן, מי שימשיכו להיעדר הם החלוץ שמעון אבחוצירה,
והקשר עידו דוידוב. לעומת זאת, שוער המשנה גד עמוס ישוב לסגל הקבוצה לאחר שהחלים מהשבר באפו. בנוסף, בצוות המקצועי מתלבטים באשר למערך איתו תעלה הקבוצה במשחק כשייתכן ולבסוף יוחלט לעלות במערך של שלושה בלמים כפי שקרה במפגשים מול הפועל ב"ש ובית"ר ירושלים.

מנגד, הצהובים שמוליכים בגאון את הטבלה מחזיקים ברצף של ארבעה ניצחונות רצופים עם מאזן אדיר של 12 שערי זכות לעומת ספיגה אחת בלבד. בתוך כך מבחינה מקצועית, למאמנה הסרבי של הקבוצה ישנו כאב ראש חיובי לאחר שמגנה הימני של הקבוצה ונבחרת ישראל אלי דסה ערך השבוע מספר אימונים מלאים כשלא מן הנמנע שישוב אל ה-11 על חשבונו של מאור קנדיל (רשם שער בכורה בצהוב בשבוע שעבר). יחד עם זאת, במכבי ת"א לא צפויים לערוך שינויים גדולים בהרכב הראשון מזה שפתח במהלך החודש האחרון , כשההתלבטות הנוספת היחידה היא האם להחזיר את אלירן עטר להרכב על חשבונו של החלוץ הניגרי צ'יקו אופואדו.

 

כתב: דור ביטון

שתף: