לקראת המשחק: עירוני קריית שמונה נגד הפועל חיפה

לקראת המשחק: הפועל חיפה נגד עירוני קריית שמונה

עירוני "איתוראן" קריית שמונה תארח הערב (18:00) את הפועל חיפה למשחק השלישי במסגרת הפלייאוף התחתון. כאמור, לאחר ההפסד הדרמטי במחזור האחרון למ.ס. אשדוד וכשהפער מהמקום בו יורדים ליגה עומד על 5 נקודות בלבד במועדון מודעים היטב לחשיבות המשחק ועל הצורך המיידי לקחת שלוש נקודות שיתנו הרבה שקט למערכת ואולי אף ייתנו עונה נוספת בליגת ג'פניקה לחניכיו של תומר קשטן. לשם כך, בהנהלת הקבוצה הודיעו השבוע כי הכניסה למשחק תהיה כניסה חופשית, וישנה תקווה כי למרות התקופה הקשה יגיעו כמה שיותר אוהדים לדחוף את הקבוצה במשחק החשוב.

כזכור, שני המפגשים הקודמים בין הקבוצות העונה הסתיימו ללא הכרעה (1:1). הפעם האחרונה שקבוצה ביתית ניצחה הייתה זו קריית שמונה שרשמה את הניצחון הביתי האחרון בין השתיים, בדצמבר 2016. בתוך כך, הפעם האחרונה בה האריות הכחולים רשמו 4 הפסדים רצופים הייתה באמצע העונה שעברה. כמו כן, הפועל חיפה לא ניצחה בתשעת המחזורים האחרונים, שלושה הפסדים מול שישה תוצאות תיקו (הראשונה שבהן 1-1 מולנו באמצע הסיבוב השני), 10 משחקים ללא ניצחון לא היו לקבוצה מאז חודשים ינואר-אפריל בעונת 2016.

בפן המקצועי, לזכותו של תומר קשטן יעמוד סגל מלא פרט למוחמד שכר הפצוע שימשיך להיעדר שבוע נוסף. כמו כן, המגן איאד אבו עביד שנפצע במהלך ההפסד בשבוע שעבר למ.ס. אשדוד היה בספק להתמודדות אך, לבסוף הוא כשיר ויעמוד לרשות הצוות המקצועי. בנוסף, בקרב ראשי המועדון ושחקני הקבוצה ישנה ציפייה כי לאור הכניסה החופשית כמה שיותר אוהדים יגיעו לתמוך במשחק הסופר חשוב והשארת הנקודות בבית.

מנגד, הפועל חיפה שתגיע להתמודדות לאחר שלא ניצחה בתשעת המחזורים האחרונים, אינה נמצאת בסכנת ירידה ממשית אך, אל תצפו כי הם יבואו לטיול בצפון מדובר בקבוצה עיקשת שתעשה את המקסימום בכדי לחזור עם הנקודות. כמו כן, הקבוצה יצאה הבוקר (שבת) אל מלון באזור בו תשהה עד ליציאתה אל המגרש. מבחינה מקצועית, מימר ייאלץ להתמודד עם מספר חיסורים כשהבולט שבהם הוא הבלם הרומני גבריאל תאמש שנתפס על ידי המשטרה לאחר שנהג בשיכרות ומהירות מופרזת. בנוסף מי שעוד ייעדרו הם המגנים חן דילמוני ושון גולדברג הפצועים. מי שעוד נמצא בספק הוא החלוץ נס זמיר שסובל מהתקף אלרגי.

 

כתב: דור ביטון

שתף: