לקראת המשחק: עירוני קריית שמונה נגד הפועל רעננה

לקראת המשחק: עירוני קריית שמונה נגד הפועל רעננה

עירוני "איתוראן" קריית שמונה תארח הערב (20:30) את הפועל רעננה למשחק הבית האחרון שלה לעונה. חשוב מכך, למשחק על עונה שלמה מבחינת חניכיו של תומר קשטן. במועדון מודעים היטב לחשיבות המשחק שכן, הקבוצה טרם הבטיחה באופן סופי את הישארותה בליגת ג'פניקה ולשם כך איפשרה כניסה חופשית להתמודדות הערב. בנוסף, במהלך השבוע החולף נעשה קמפיין תחת הכותרת "עיר שלמה תתייצב אחרי קבוצה אחת" ואף הפיצה סרטון בוא הביעו אוהדי הקבוצה את תמיכתם בשחקנים ובמועדון. ישנה תקווה כי בניגוד למשחקי הבית הקודמים הפעם אוהדים רבים יגיעו לתמוך בקבוצה ולסייע לשחקנים להבטיח את הישארות המועדון בליגה מחזור אחד בלבד לסיום העונה.

אז מה צריך לקרות שנישאר כבר הערב בליגה? הכנו עבורכם את שלל התרחישים והאפשרויות על מנת לעשות לכם סדר: התרחיש הפשוט והנוח הוא שבמקרה של ניצחון הקבוצה תבטיח את הישארות, ללא קשר לתוצאת המשחק של מ.ס. אשדוד (תתארח אצל בית"ר ירושלים) זאת מאחר והפער מהקו האדום עומד על 3 נקודות והפרש שערים עדיף של 19 שערים הבדל לטובתנו. התרחיש השני, הוא במקרה של תוצאת תיקו נצטרך לפזול ל'טדי' ולקוות שאשדוד לא תנצח ובמקרה כזה גם נבטיח את ההישארות. התרחיש המסובך ביותר והפחות נעים הוא במקרה של הפסד (חס וחלילה) גם במקרה זה נצטרך להביט בתוצאה אותה השיגה אשדוד ולקוות להפסד של הקבוצה מעיר הנמל שישמור על פער 3 נקודות ועם הפרש שערים עדיף בהרבה שלא ניתן לסגור במשחק אחד.

בנוסף, מספר נתונים מעניינים לקראת המשחק החשוב הערב: בשבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות הייתה זו דווקא הפועל רעננה שניצחה בחמישה משחקים כשהשניים הנוספים הסתיימו ללא הכרעה. הנתון המדאיג ביותר , הוא שהיריבה מהשרון טרם הפסידה במגרשנו במסגרת ליגת ג'פניקה. הניצחון הביתי האחרון עליהם הושג לפני יותר מ12 שנה בשנת 2007 בליגה הלאומית משער בדקה ה-90 עונה שכזכור הסתיימה עם העפלה היסטורית לליגת העל. יחד עם זאת, הנתון המפתיע ביותר שהפועל רעננה כבשה בכל שבעת משחקיה האחרונים לפחות שער אחד ותנסה להרוס לאריות הכחולים ולרשום לראשונה העונה ניצחון שלישי ברציפות.

בפן המקצועי, לרשות הצוות המקצועי יעמוד סגל מלא למעט היעדרותו של המגן הימני איאד אבו עביד שייעדר מהמשחק עקב השעייה בגין צבירת כרטיסים צהובים.

מנגד, הפועל רעננה מגיעה למפגש הערב כשהיא רגועה, ושקטה מדאגות לאחר שהבטיחה את הישארותה במחזור שעבר כשגברה על הפועל ת"א. אך, אל תבלבלו לרגע מדובר בקבוצה ספורטיבית שהוכיחה במקרים רבים כי היא משחקת עד הרגע האחרון וכמובן, שנותרה לה מטרה לסיים גבוה ככל שניתן בפלייאוף התחתון ובשל כך לקבל מענק גבוה יותר בסיום העונה. מבחינה מקצועית, לרשותו של מנחם קורצקי יעמוד סגל מלא. אך, יחד עם זאת הוא צפוי לערוך מספר שינויים ב-11 בעקבות הבטחת ההישארות.

 

כתב: דור ביטון

שתף: