,

לקראת המשחק: עירוני קריית שמונה נגד הפועל מגדל העמק

עירוני איתוראן קריית שמונה תחל הערב (19:15) את דרכה בגביע המדינה כשתארח במסגרת סיבוב ח' את הפועל מגדל העמק מתחתית ליגה א' צפון לקרב על כרטיס לשמינית הגמר. כאמור, שתי הקבוצות מגיעות למשחק בתקופה פחות טובה מבחינתן כשקריית שמונה סופרים ארבעה הפסדים בחמישה משחקים ומקווים כי ניצחון על היריבה הצנועה יוציא את הקבוצה לדרך חדשה.

מנגד, הקבוצה הקטנה מעמק יזרעאל שתנסה לחולל סנסציה גדולה ולהפוך לסינדרלה של גביע המדינה, סופרת אף היא שלושה משחקים ללא ניצחון ויתרה מכך, שני הפסדים רצופים ותבוסה כואבת. בתוך כך, הנהלת המועדון הודיעה השבוע כי כרטיס למשחק יעלה כ-20 שקלים מחיר אחיד.

מבחינה מקצועית קבוצתו של סילבס קיבלה השבוע בחזרה את צמד החלוצים יואל אבוחצירה ולוי גארסיה שהחלימו מפציעותיהם. כמו כן, השניים עשויים להיכלל בסגל הקבוצה למשחק ואף לקבל דקות ראשונות לאחר הפציעה. יחד עם זאת, מי שעדיין לא שבו מהפציעות הם החלוץ שמעון אבוחצירה, נירן רוטשטיין  אליהם הצטרף השבוע ברשימה זו המגן חגי גולדנברג ואלו לא ייכללו בסגל. בתוך כך, מי שטרם ברור אם ייכלל בסגל הוא הקשר עידו דוידוב ששב אף הוא מפציעה לפני כשבוע. בנוסף, המגן איאד אבו-עביד שספג כרטיס אדום בסיום ההפסד להפועל ב"ש בשבת שעברה יירצה את עונש ההרחקה וייעדר אף הוא.

בצד של מגדל העמק שתנסה להפריע לאריות הכחולים בדרך אל השלב הבא תגיע בסגל מלא. ותציג סגל צעיר ואלמוני ברובו שכן האיש המוכר בשורותיה של הקבוצה והמנוסה הוא ניקולאס פלצ'וק לו עבר מכובד בליגת העל. יחד עם זאת האיש המסוכן ביותר בשורותיה של מגדל העמק הוא החלוץ הצעיר שחר בן ארי שכבש העונה כשישה שערים בכל המסגרות, ארבעה כיבושים במסגרת הליגה למעלה משליש משעריה של הקבוצה (11 שערים כבשה מגדל העמק).

 

כתב: דור ביטון

שתף: