לקראת המשחק: עירוני קריית שמונה – הפועל חיפה

יום: שבת

תאריך: 16.01.16

שעה: 18:30

אצטדיון: קרית שמונה

מחזור: 19

שידור: אין

המאזן בין השתיים:

ניצחונות של עירוני ק"ש – 8

תיקו – 4

ניצחונות של הפועל רעננה – 2

מיקום בטבלה: קריית שמונה – 7 הפועל חיפה – 8

המפגש האחרון בין השתיים מוקדם יותר העונה הסתיים בניצחון מוחץ 4-1 לקריית שמונה על הפועל חיפה בסמי עופר.

שלושה ימים לאחר התיקו בליגה נגד הפועל רעננה, פגשה קרית שמונה את מכבי פתח תקווה למשחק במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה. הקבוצה מחוזקת באוסטין אמוטו ששחרורו הגיע ברגע האחרון, באו להדיח את מכבי ולהעלות לשלב הבא. אך בדומה למשחק הליגה ביניהם מכבי פתח תקווה עקצה משתי התקפות מתפרצות, ובתוצאה 2-0 ניצחה את המשחק והדיחה את קריית שמונה כבר בשלב הראשון. לקריית שמונה תהיה את ההזדמנות לנקום בגמר גביע הטוטו ב2 בפברואר.

בחזרה לליגה, לאחר תוצאת התיקו במחזור הקודם בקרייה לא רוצים לפספס את ההזדמנות להעלות לפלייאוף העליון, ולא רואים תסריט אחר מבחינתם מלבד פלייאוף עליון. האכזבה במשחק הקודם משער היתרון המוקדם של אופיר מזרחי שלא החזיק עד למחצית (שוויון בדקה 45) והעובדה שהפועל רעננה נשארה בעשרה שחקנים לדקות מרובות. ועם כל זאת לא השכילו השחקנים לנצח את המשחק ו"להרוג" אותו כבר במחצית הראשונה. אך בקבוצה נחושים לנצח, ולהמשיך את התקופה הטובה בה היא נמצאת.

כאמור השחקן אוסטין אמוטו ששחרורו הבינלאומי הגיע יצטרף למאוריסיו הברזילאי ויעמוד לרשות המאמן. וובה בראון חוזר מעונש השעיה וגם הוא ישחק. מנגד השחקנים עודד אלקיים ורועי שוקרני ספגו את הכרטיס הצהוב החמישי שלהם העונה ולא יוכלו לשחק.

קפטן הקבוצה גיא חיימוב מחלים מהפציעה אך לא יהיה כשיר למשחק. בשער ימשיך השוער מהדי זועבי. אחמד עאבד עדיין לא החלים מהפציעה בשריר הירך האחורי וייעדר מהמשחק.

לקבוצה מחכה משחק לא פשוט מול הפועל חיפה, שנמצאת בתקופה טובה ורוצה להמשיך ולברוח מהתחתית. כל קבוצה עם המטרות שלה, אך עם התמיכה והדחיפה של הקהל הביתי אנחנו מאמינים שהקבוצה תנצח ותשאיר את 3 הנקודות בבית.

כרטיסים ניתן להשיג בקופות האצטדיון.

הרכב: גיא חיימוב, עוז ראלי, קאסיו פרננדס, לואיס גוטיירס, חן דילמוני, וובה בראון, עדן שמיר, אור אוסטוינד, אופיר מזרחי, אוסטין אמוטו, ברונו קוניה

 

כתבתו של בצלאל חבובה

 

שתף: