לקראת המשחק – עירוני קריית שמונה – הפועל תל אביב

בעיני המתבונן: סיקור משחק מנקודת מבטו האישית של כתב האתר בצלאל חבובה

יום: שבת
תאריך: 18.12.15
שעה: 18:45
אצטדיון: קרית שמונה
מחזור: 15
שידור: ספורט 2
המאזן בין השתיים:
ניצחונות של עירוני ק"ש – 5
תיקו – 6
ניצחונות של הפועל תל אביב  – 3
מיקום בטבלה: קריית שמונה – 9 הפועל תל אביב – 8

המפגש האחרון בין השתיים מוקדם יותר העונה הסתיים כאשר קריית שמונה מביסה 3-0 את הפועל תל אביב בבלומפילד.
מעודדים מהעפלה לחצי גמר גביע הטוטו ומנגד לא מעט פצועים תנסה הקבוצה לנצח ולעצור את כדור השלג.
עם שער זכות ראשון לאחר חמישה מחזורים, ושער נוסף (עצמי) במשחק גביע הטוטו, בקבוצה רואים שיפור ביכולת ובעיקר ניצול מצבים שנותן לקבוצה הרבה מורל להמשך העונה.

כאמור קרית שמונה העפילה לחצי גמר גביע הטוטו על חשבון הפועל חיפה (2-1 בסיכום שתי המפגשים) שם תפגוש ב30 בדצמבר בשעה 19:00, אצטדיון המושבה בפתח תקווה, את בני יהודה לקרב על הכרטיס לגמר.
בקבוצה יחסרו לא מעט שחקנים חשובים. חלוץ הקבוצה דויד מנגה יצטרך לעבור בדיקה נוספת על ידי רופא בכדי לברר שוב פעם את חומרת פציעתו. בקבוצה כבר קיוו שיראו אותו חוזר לשחק, אך בלב הזה עדיין לא כשיר ולא צפוי לשחק נגד הפועל תל אביב.

בנוסף שוער וקפטן הקבוצה גיא חיימוב עשוי לחזור בקרוב לפעילות מלאה, כאשר ההערכה היא שמדובר במתיחה ברצועות ולא בקרע. אך חיימוב בכל מקרה לא יוכל לעמוד בשער נגד הפועל תל אביב, בשל עונש הרחקה בפועל ממשחק אחד שספג מבית הדין. מי שימשיך להחליפו בין הקורות הוא השוער המצוין מאדי זועבי שהפגין יכולת נהדרת במשחקים האחרונים.
הבלם לואיס גוטיירס גם כן פצוע ועשוי לחזור לאימונים בשבוע הבא. מי שצפוי להחליפו הוא דין מימוני שהציג יכולת טובה במשחקים הקודמים.

בקרית שמונה רוצים לעלות על המסלול, ולנצח משחק ראשון לאחר שבעה מחזורים רצופים. ועם יכולת כמו במשחקים האחרונים בהחלט אפשר להיות אופטימיים.
בואו ללוות ולעודד את הקבוצה לעזור לה להעלות חזרה למסלול הניצחונות.
כרטיסים ניתן להשיג בקופות האצטדיון.

הרכב: מאדי זועבי, עודד אלקיים, קאסיו פרננדס, דין מימוני, חן דילמוני, וובה בראון, עדן שמיר, רועי שוקרני, אופיר מזרחי, אחמד עאבד, ברונו קוניה

 

כתבתו של בצלאל חבובה

שתף: