לקראת המשחק: עירוני קריית שמונה – הפועל רעננה

וגם נעשה לכם סדר בשינויים שהתבצעו בקבוצה בחלון העברות עד כה.

יום: שבת

תאריך: 09.01.16

שעה: 18:00

אצטדיון: נתניה החדש

מחזור: 18

שידור – אין

המאזן בין השתיים:

ניצחונות של עירוני ק"ש – 7

תיקו – 4

ניצחונות של הפועל רעננה – 2

מיקום בטבלה: קריית שמונה – 7 הפועל רעננה – 5

המפגש האחרון בין השתיים מוקדם יותר העונה הסתיים בתוצאת תיקו 0-0.

שבוע סוער עבר על קריית שמונה ולא רק בגלל מזג האוויר. לאחר המשחק נגד בני יהודה בגביע הטוטו והעפלה לגמר החתימו בקבוצה לא פחות מארבעה שחקנים, ומנגד היו גם מי שעשו את דרכם החוצה מהמועדון. חלקם שוחררו וחלקם בהשאלה עד לתום העונה. אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר.

נתחיל בשחקן הראשון שסיכם את תנאיו במועדון ומאוחר יותר גם חתם, אוסטין אמוטו. השחקן הניגרי שהיה על הכוונת של הצוות המקצועי תקופה ארוכה נחת להתרשמות. בחצי הגמר נגד בני יהודה ניתנה לו הבמה להוכיח את יכולותיו והוא עשה את זה בגדול, מה יותר טוב מצמד שערים מהיר (38 ו45) כדי להוכיח שהוא חלוץ נהדר. אם למישהו עוד היו ספקות הם נעלמו אחרי המשחק הזה, כאשר למחרת עוד היו דיבורים על קבוצה מצרפת שמעוניינת בחלוץ והתרשמו לטובה, אך השחקן שכבר סיכם את תנאיו במועדון חתם במועדון לשלוש וחצי שנים. החלוץ היה אמור להיכלל בסגל למשחק נגד רעננה, אך טופס השחרור הבינלאומי שלו טרם הגיע, והוא יאלץ לחכות למשחק הבא – המפגש המסקרן בגביע המדינה נגד מכבי פתח תקווה (שלישי, 19:00 אצטדיון המושבה).

השחקן השני שחתם במועדון השבוע, וגם ייכלל בסגל למשחק בשבת הוא מאוריסיו קורדיירו. הברזילאי (23) ששהה במועדון בשבועיים האחרונים לצורך מעקב של הצוות המקצועי, קיבל הזדמנות ג"כ במשחק חצי הגמר. החלוץ שעלה כמחליף הספיק להדביק כדור למשקוף והיה גם מעורב בשער השלישי של הקבוצה. בדקות המעטות ששיחק הצליח להותיר רושם חיובי ובקבוצה החליטו להחתימו גם כן לשלוש וחצי שנים. הוא יחבור לברונו הברזילאי שהצליח להשתלב היטב בקבוצה, וודאי יעזור לו להתאקלם כמו שצריך.

השחקן השלישי שהוחתם הוא הקשר הליטאי רוקאס סטנולביצ'יוס. רוקאס (21) משתייך לסגל הנבחרת הצעירה של ארצו. שרשם בעונה החולפת 25 הופעות ליגה במדי טרקאי המקומית וכבש שני שערים. לפני כן שיחק שלוש שנים במדי אקרנאס. בקבוצה רואים בו פוטנציאל גדול ומאמינים שאכן הוא יתן את התפוקה ויוכיח את יכולותיו על המגרש.

היות ורוקאס הוא הזר השישי שחתם, ובקבוצה יש מקום רק לחמישה זרים. החליטו במועדון לחכות שבוע נוסף על מנת לקבל החלטה את מי מהזרים בכוונת הקבוצה להשאיל.

האחרון שהצטרף לקבוצה הוא עוז ראלי. המגן (28) ששיחק בבני יהודה והושאל העונה למכבי תל אביב עשה את דרכו לצפון וחתם על חוזה לשנתיים וחצי עם אופציה להארכה. חוזהו עבר בבקרה והוא יעמוד לרשות המאמן במשחק נגד הפועל רעננה מחר.

השחקנים שעשו את דרכם החוצה מהמועדון, הם דויד מנגה ועידו אקסברד. החלוץ דויד מנגה שלא הצליח להתגבר על הפציעות החוזרות ונשנות הגיע למשרדי המועדון השבוע, ובפגישה עם המנכ"ל יוסי אדרי חתמו יחד על סיום חוזה התקשורת ביניהם. החלוץ שטס להמשך טיפול ושיקום בצרפת הודה למועדון שהרגיש בו בבית, ועל התקופה הנפלאה שעבר עם הקבוצה. אנו מאחלים לו המון בהצלחה בהמשך הדרך וכן מודים לו על תקופה נהדרת יחד.

החלוץ הצעיר אוגו אזווצ'קו שעלה מהנוער הצטרף רשמית להפועל עפולה והושאל אליה עד תום העונה. בקרית שמונה החליטו להשאיל את הניגרי עד סוף העונה כדי לתת לו לצבור דקות ולפנות מקום לזרים שחתמו. בקרית שמונה יעקבו אחר הביצועים וההתקדמות של החלוץ עד סוף העונה, ולפיכך יחליטו אם להחזיר אותו בתחילת העונה הבאה לקבוצה או לאפשר לו עוד שנת השאלה כדי לצבור דקות וביטחון.

עד כאן מה שנעשה בקבוצה בחלון העברות עד כה. נמשיך לעדכן בהתפתחויות בהמשך.

בחזרה למשחק הקרוב. לאחר הניצחון 3-0 על מכבי נתניה, בקבוצה מרגישים שהם אכן על הגל. עם שני ניצחונות רצופים שניהם בתוצאה 3-0 בקריה רוצים לנצח את המשחק הזה ולצבור ביטחון להמשך העונה.

מצוידים בעוז ראלי ומאוריסיו יגיעו שחקני קרית שמונה למשחק מחר בנתניה לעשות את המוטל עליה ולחזור עם מלוא הנקודות הביתה, שיקרבו אותה לחלק העליון של הטבלה. בקבוצה יחסרו את גיא חיימוב המחלים מפציעה אחמד עאבד שסובל ממתיחה קלה ואת וובה בראון המוצהב

הפועל רעננה אמנם הפסידה את שתי משחקיה האחרונים בליגה, אך מדובר בקבוצה עיקשת ומסוכנת שנמצאת במקום החמישי בטבלה בזכות ולא בחסד.

בדומה לפעם הקודמת במשחק בחצי גמר גביע הטוטו, השחקנים ייצאו למרכז הארץ היום לקראת המשחק מול רעננה וישארו שם בכדי להיערך למשחק הגביע נגד מכבי פתח תקווה ביום שלישי.

כרטיסים ניתן להשיג בקופות האצטדיון.

 

 

שתף: