,

לקראת המשחק: עירוני קריית שמונה – הפועל חיפה

סיקור המשחק - עירוני קריית שמונה נגד בני סכנין

לאחר ההפסד הדרמטי למוליכה המפתיעה הפועל חדרה, תנסה קריית שמונה לשוב למסלול הניצחונות כשתארח (19:00) את הפועל חיפה. כאמור, חניכיו של סילבס טרם הפסידו עד כה במגרשם הביתי (שתי ניצחונות ותיקו בודד). מנגד, האדומים מהכרמל מגיעים להתמודדות לאחר שלא ניצחו מאז מחזור הפתיחה וכשהם ממוקמים רק במקום ה-12 במרחק נקודה אחת בלבד מהמקום האחרון בטבלה.

בפן המקצועי למאמן הקבוצה חיים סילבס וצוותו יש כאב ראש גדול מאוד עקב מכת הפציעות הגדולה אשר פקדה את שורות הקבוצה בשבועות האחרונים. בתוך כך, מי שבוודאות ייעדרו מהמשחק הקרוב הם החלוץ שמעון אבוחצירה הסובל ממתיחה חזקה בשריר הירך ובשרירי הבטן התחתונה. כמו כן, צמד הקשרים וובה בראון ועידו דוידוב ייעדרו אף הם עקב הפציעות איתם מתמודדים בשבועות האחרונים. מאידך, מי שנמצאים בספק הם החלוץ לוי גרסיה שטרם התאושש לחלוטין מהמתיחה ממנה סובל בשבועיים האחרון.

בנוסף, לא מן הנמנע כי שוער המשנה גד עמוס ייקבל מנוחה עקב פציעה ואת מקומו בסגל ייתפוס שוערה השלישי של הקבוצה דניאל בייניש הצעיר. לעומת זאת, מי שימשיך לקבל את הקרדיט ואף צפוי לעלות בהרכב הראשון הוא החלוץ הצעיר יואל אבוחצירה שקיבל במהלך ההפסד לחדרה לראשונה את הזדמנות ואף הציג יכולת מצויינת.

בנוגע לאבוחצירה תחילה , במועדון חששו כי השחקן יצטרך לעבור ניתוח אך לאחר שנבדק בידי מומחה מפינלנד במהלך השבוע האחרון הוחלט כי החלוץ אינו מחוייב בניתוח והוא ימשיך בהליך השיקום הנוכחי ועשוי לשוב למגרשים בעוד כחודשיים-שלושה.

מנגד , הפועל חיפה מגיעה במומנטום שלילי להתמודדות לאחר שרשמה ניצחון בודד בששת משחקי הליגה, אותו השיגה במחזור הפתיחה. בעוד, בשנים קודמות העדיפו במועדון האדום לא לצאת לבית מלון עקב המרחק הקצר בין הערים, הפעם החליט בעלי הקבוצה יואב כץ כי לאור המצב בו שרוייה קבוצתו הם יעשו את הדרך הקצרה כבר ביום שישי וילונו בבית מלון באזור. כמו כן, הבעלים ערך שיחות אישיות לכלל אנשי הקבוצה מאז נחת בארץ במהלך השבוע החולף בתקווה כי הדבר עשוי לעורר את השחקנים. בפן המקצועי, בהפועל חיפה עשויים לפתוח במערך של שלושה בלמים לאחר שתירגלו זאת במהלך האימונים האחרונים. מבחינת ההרכב קלינגר צפוי לבצע שני שינויים לפחות שיחזיר אל ה-11 את הקשר השבדי רסמוס סיוסטד ואת החלוץ בן אז'ובל.

 

כתב האתר הרשמי: דור ביטון

שתף: