לקראת המשחק: מ.ס. אשדוד נגד עירוני קריית שמונה

לקראת המשחק: מ.ס. אשדוד נגד עירוני קריית שמונה

עירוני "איתוראן" קריית שמונה תתארח הערב (18:00 שידור ישיר בספורט 5 לייב , ערוץ 58) אצל האחרונה בטבלה מ.ס. אשדוד. כאמור, חניכיו של קשטן מגיעים למשחק לאחר שני הפסדים רצופים ובידיעה כי כל תוצאה פרט לניצחון תסבך אותם עמוק במאבקי התחתית. בתוך כך, במועדון יודעים כי שלוש נקודות יבטיחו כמעט באופן סופי הישארות בליגת ג'פניקה. מנגד, מ.ס. אשדוד תגיע להתמודדות בידיעה כי זה משחק ההזדמנות האחרונה מבחינתה.

כמו כן, זו הפעם השלישית בה ייפגשו שתי הקבוצות העונה כשבשתי המפגשים הקודמים האריות הכחולים לא השכילו לגבור על היריבה מעיר הנמל (הפסד בחוץ, ותיקו ביתי) יתרה מכך, חניכיו של קשטן לא מצאו את הרשת. בנוסף, השתיים נפגשו  25 פעמים לאורך ההיסטוריה כשהמאזן עומד על 8 ניצחונות לזכותנו, 7 הפסדים ועשרה תוצאות תיקו. נתון מעניין ומדאיג הוא שהפעם האחרונה בה אשדוד רשמה שלושה הפסדים רצופים העונה היא קטעה את הרצף עם ניצחון ביתי עלינו (1:0). בתוך כך, אשדוד לא רק ממוקמת במקום האחרון אלא גם ניצבת אחרונה במספר הבקעות מבין כל קבוצות הליגה (21 שערים בלבד) וכקבוצת ההגנה החלשה בליגה (47 שערים).

בצד שלנו, חניכיו של קשטן ערכו אמש (שישי) את האימון המסכם במגרש האימונים הביתי, ובשעות הערב יצאו אל בית המלון באשדוד שם ישהו עד בסמוך לשריקת הפתיחה. בתוך כך, גולת הכותרת היא עצם העובדה שלראשונה מזה זמן רב לזכות הצוות המקצועי יעמוד סגל מלא כמעט לחלוטין כשהקשר האלבני ואלון אחמדי ישוב אל הסגל לאחר שהחלים לחלוטין מהקרע ברצועה הפנימית. לעומת זאת, מי שכן יחסר שבוע נוסף הוא החלוץ מוחמד שכר שסוחב פציעה.

מנגד, מ.ס. אשדוד מגיעה למשחק לאחר שעברה פגרה מלאה באירועים שאינם קשורים לכדורגל. ביום חמישי האחרון פוצץ הצוות המקצועי את אימון הקבוצה לאחר שזה ראה כי השחקנים מתאמנים בחוסר רצינות כשהועבר להם מסר ברור מצד משה אוחיון עוזר המאמן "זו הזדמנות האחרונה שלנו להינצל ואתם מתאמנים כאילו זה עוד משחק". מבחינה מקצועית, מי שצפויים לפתוח בהרכב לאחר שהיו פצועים זמן לא מבוטל הם הקשר בן רייכרט והבלם ז'והאן מרסיאל שכלל לא ערך הופעה אחת בקבוצה מאז הגיע ממכבי פ"ת בחלון העברות של חודש ינואר. יחד עם זאת, מי שיעדרו הם הקשר איסו לינגאנה המורחק. כמו כן, קיים סימן שאלה לגבי השתתפותו של המגן עוביידה חטאב עקב פרסום ההחלטה אמש על כך שירצה עונש מאסר בפועל בגין תאונת פגע וברח בה היה שותף אך, על פי הערכת גורמים באשדוד השחקן אמור לשחק ואף לפתוח בהרכב.

 

כתב: דור ביטון

שתף: