,

לקראת המשחק: הפועל חיפה נגד עירוני קריית שמונה

לקראת המשחק: הפועל חיפה נגד עירוני קריית שמונה

עירוני "איתוראן" תצא הערב (18:00, שידור ישיר בספורט 5 לייב ערוץ 58) למשחק קשה מאוד ויתרה מכך, חשוב מאין כמותו כשתתארח בסמי עופר אצל הפועל חיפה. עבור חניכיו של קשטן , מדובר בלא פחות ממשחק על שש נקודות מאחר וניצחון כחול ייקרב אותנו עד כדי נקודה אחת בלבד ממקום המוביל לפלייאוף העליון ומנגד, הפסד ירחיק עד כדי שש נקודות דבר שעשוי לקבוע כי נשחק עונה נוספת בפלייאוף התחתון.

קיבצנו עבורכם כמה מספרי מפתח לקראת ההתמודדות הערב בין הקבוצות: תחילה , נספר כי קריית שמונה לא הפסידה להפועל חיפה במשחק חוץ מאז נובמבר 2013 היה אז יובל אבידור אז שהכריע בצמד עבור האדומים מהכרמל. יחד עם זאת, הפועל חיפה מגיעה לאחר שתי רביעיות ברציפות דבר שלא קרה מאז ינואר 1999 עונת האליפות ההיסטורית של המועדון. יתרה מכך, חניכיו של מימר מגיעים עם רצף של תשעה משחקי ליגה ברציפות ללא הפסד. לדעבנו הרב, האריות הכחולים לא ניצחו בחמשת משחקי החוץ האחרונים נקווה כי הערב זה ישתנה.

בפן המקצועי, קריית שמונה מגיעה למשחק הערב רעבה מתמיד לאחר הניצחון החשוב נגד חדרה שהחזיר את הצבע ללחיים של אנשי המועדון. בתוך כך, הקשר עומר לקאו ייעדר מהמשחק הערב עקב צבירת חמישה כרטיסים צהובים. לעומת זאת, החלוץ יואל אבוחצירה שב מפציעה והוא ישוב לסגל הקבוצה. ואף, הבלם עידן נחמיאס שריצה את עונש ההשעייה שלו ישוב לסגל ואף להרכב הפותח.

מנגד, הפועל חיפה מגיעה ברצף מרשים לכל הדעות של תשעה משחקי לליגה ללא הפסד ועם שתי רביעיות ברציפות אך, לעומת זאת, מדובר בקבוצת בית שאינה שומרת על יציבות וכי את רוב הפסדיה העונה ספגה בביתה. כמו כן, הקשר הצעיר מקסים פלקושנצ'קו עזב את הקבוצה במהלך הימים האחרונים כשעבר ליריבה העירונית מכבי חיפה. בתוך כך, גם החלוץ היווני תאנסיס פאפזוגלו קיבל השבוע הודעת שחרור והשניים כאמור לא ייכללו בסגל הקבוצה. יחד עם זאת, מימר לא צפוי לערוך שינויים מהרכב איתו פתח במחזורים האחרונים למעט השינוי בקישור מאחר ופלקושנצ'קו עזב.

 

כתב: דור ביטון

שתף: