לקראת המחזור הרביעי הפועל ת"א – ק"ש

לקראת המחזור הרביעי הפועל ת"א - ק"ש

המחזור הרביעי של ליגת ווינר יצא לדרך ביום שבת כשאף קבוצה בליגה לא מושלמת, בשלושת המקומות הראשונים נמצאות הפועל ב"ש, מכבי ת"א ומכבי פ"ת עם 7 נקודות כ"א.
ק"ש נמצאת במקום החמישי עם 5 נקודות כמו אשקלון שנמצאת במקום הרביעי, ניצחון על הפועל ת"א ייתן לנו שלוש נקודות חשובות שמבטיחות שבוע נוסף בצמרת הגבוהה.
מהמשחק ייעדר אורן ביטון שקיבל כרטיס אדום מול הפועל רעננה, אבל יחזור אל הסגל הבלם הייטור פריירה שהיה מורחק במחזור הקודם
אחרי משחק חלש במחזור הקודם בקבוצה מצפים לחזור למסלול הניצחונות למרות שעומדת לפנינו יריבה קשה, שאף הוציאה 0-0 מול הפועל באר שבע במחזור והציפיות ממנה העונה היו גבוהות מאוד.
אנחנו צריכים לנצל את המצב המנטלי הקשה שבו נמצאת החבורה של אלי גוטמן, אחרי שהפסידה במחזור הקודם 2-0 למכבי פתח תקווה מצמד של גידי קניוק.

חלוץ הרכש של הקבוצה נדואסל שלא קיבל דקות מול רעננה צפוי לקבל דקות במחזור כמו כן שחקן רכש נוסף, מהמדוברים בחלון ההעברות, שלומי אזולאי הקשר שהגיע ממש בדקות האחרונות של חלון ההעברות, בהחלט סגל מסקרן עומד לרשותו של מאמן הקבוצה שרק צריך להוציא ממנו את המיטב, אני מקווה שהשחקנים יבואו להילחם, לשחק יפה, ולהוציא את מלוא שלוש הנקודות.
בצד האדום כמובן שהשחקן המסוכן ביותר הוא החלוץ ארון שוינפלד, אך חוץ ממנו יש שחקנים נוספים שיכולים לסכן אתנו, חלוץ הרכש של האדומים – דולי מנגה, שהגיע מבראגה הפורטוגלית, עומרי אלטמן המוכשר שיכול לאיים גם בבעיטה מבחוץ וגם בדריבל ומסירות מדויקות וחכמות, כמו כן שחקן נוסף מסוכן הוא נמניה ניקוליץ' הקשר המונטנגרי המוכשר שמניע את משחק ההתקפה של הקבוצה.
אני מקווה שנצליח לנטרל את משחק ההתקפה של הפועל ,נמצא את הרשת ,ניקח את שלושת הנקודות, ונמשיך במסע החזרה לעבר צמרת ליגת העל. שבת שלום ובהצלחה!

שתף: