לקראת שבת – פוגשים את סכנין

בעיני המתבונן: סיקור משחק מנקודת מבטו האישית של כתב האתר בצלאל חבובה

יום: שבת

תאריך: 28.11.15

שעה: 18:00

אצטדיון: קריית שמונה

מחזור: 12

שידור: אין

מיקום בטבלה: קריית שמונה – 6 בני סכנין – 10

בעונה הקודמת ניצחה קריית שמונה את בני סכנין בחוץ וסיימה בתיקו במשחק הביתי. בנוסף נפגשו שתי הקבוצות במסגרת משחק ידידות בקדם עונה, בו הביסה הקרייה 6-0 את בני סכנין. ולאחר מן בגביע הטוטו גברה קריית שמונה על בני סכנין 3-1.

קריית שמונה לא רואה תוצאה אחרת מלבד ניצחון במפגש הקרוב. לאחר שאיבדו הרבה נקודות עד כה העונה, בקריה רוצים שהמשחק הזה יעלה אותם על הגל חזרה, ויחזיר להם את הביטחון ואת היכולת המאפיינת את הקבוצה הזו. מצד אחד ישנה סיבה לאופטימיות היות וסכנין מעולם לא ניצחה את קריית שמונה, ובטח שלא באצטדיונה הביתי של קריית שמונה.

אך מנגד מכת הפציעות שפוקדת את הקבוצה מעיבה מעט על האופטימיות. כאשר דויד מנגה החלוץ שרק עתה חזר מפציעה ארוכה נפצע שוב (מתיחה בשריר ירך האחורי), ויעדר לשבועיים מהמגרשים. בקבוצה מקווים שהוא ישוב למשחק החוץ הקשה נגד הפועל באר שבע בחוץ. בנוסף החלוץ ברונו קוניה ייעדר גם הוא לתקופה ארוכה יותר, חודש ימים. הברזילאי סובל משבר באצבע, פציעה אותה ספג במהלך המשחק נגד מכבי פתח תקווה.

אופיר מזרחי צפוי להחליף בהרכב את דויד מנגה.

כאמור שחקני הקבוצה מייחסים חשיבות גדולה למשחק בשבת, ומבינים שאסור להם למעוד שוב, וכמובן שלא במשחק בית. בקבוצה רוצים לראות את הקהל הביתי מגיע לתמוך ולעודד ולדחוף את השחקנים לניצחון ודרך חדשה.

כרטיסים ניתן להשיג בקופות האצטדיון.

הרכב: גיא חיימוב, עודד אלקיים, קאסיו פרננדס, לואיס גוטיירס, חן דילמוני, וובה בראון, עדן שמיר, אור אוסטוינד, אופיר מזרחי, אחמד עאבד, הוגו צ'קומה

 

כתבתו של בצלאל חבובה

שתף: