חצי הכוס המלאה/ טור אישי

שחקנים

פרס אופיר

חמישה מחזורים לא הבקיעה קריית שמונה שער זכות, ואם תרצו 450 דקות בליגה שקריית שמונה לא מוצאת את השער. מגיעים למצבים, אחד על אחד, החמצות, אבל שער איין. ואז הגיע אופיר מזרחי. רבע שעה בלבד לאחר שספגו שער מהפועל באר שבע, מהלך נהדר של עדן שמיר שמסר כדור לאופיר מזרחי שבועט מרחוק ומכניע את גורש, שוויון 1-1 קריית שמונה במשחק והרבה לחץ משתחרר בקבוצה סוף סוף סוף הם גם מבקיעים.

משחק שדה

לדעתי המשחק הטוב ביותר של קריית שמונה העונה. ולא לא בגלל השער שהם הבקיעו, אלא משחק הלחץ המצוין לאחר איבוד כדור, קישור אגרסיבי, וובה בראון אחד. כמה כבר דיברו על השחקן הכישרוני שמחזיק את הקישור האחורי של קריית שמונה, ומנהל ביד רמה את המשחק. משחק לוחמני של הקשר, ומשחק לחימה של כל שחקני ההגנה והקישור.

יש שוער בשער

בהיעדרו של קפטן ושוער הקבוצה גיא חיימוב, השחקן שמשרה המון רוגע וביטחון על מרכז ההגנה של הקבוצה נפצע, בקריה חששו מאוד, היות ומדובר בשוער מנוסה שמכיר היטב את שחקני ההגנה, מתואם איתם ונחשב לשוער הטוב והיציב בליגה. אך מאדי זועבי השוער הצעיר עלה עם ביטחון גדול והדף כדורים של היריבה. הציג יכולת נהדרת עם כמה הצלות מרהיבות, השרה המון שקט בהגנה ונתן תחושה של "תסמכו עליי יש שוער בשער".

ניצחון הפסד ומה שביניהם

מעטות הקבוצות שירימו את הראש לאחר ספיגה ועוד בפתיחת המשחק, שתי דקות לאחר השריקה לספוג שער אין ספק שזה פוגע במורל של השחקנים. אך לא קבוצה כמו קריית שמונה שהמשיכה להניע כדור ולשחק בביטחון. השוו את התוצאה ועוד הגיעו למספר מצבים לעשות מהפך, אך בכדורגל כמו בכדורגל זה משחק אכזרי, ובדקה ה94 מהראש של ג'ון אוגו ספגה קריית שמונה את השער השני והפסידה את המשחק.

להרים את הראש

קריית שמונה רצתה לקטוע את הרצף השלילי, ובעיקר לפתוח את הסיבוב השני עם רגל ימין. אך היא פגשה את הקבוצה מראשות הטבלה בביתה, משחק קשה במגרש חוץ קשה. בקבוצה היו שמחים מאוד מניצחון אך גם תיקו היה בא בחשבון לאור התוצאות האחרונות ומהלך המשחק. לצערנו הקשר של באר שבע מנע מהקריה לחזור עם נקודות, שבהחלט הגיע לה, הביתה. יחד עם זאת, בהחלט אפשר לקחת כמה נקודות אור מהמשחק הזה ולהגיע עם ראש מורם למשחק נגד הפועל תל אביב במחזור הבא. וכמובן לעבור את המשוכה הלא פחות קשה ביום רביעי.

המשחק הבא

גומלין רבע גמר גביע הטוטו נגד הפועל חיפה. עם ניצחון 1-0 במשחק הראשון קריית שמונה רוצה לעבור לשלב הבא על חשבונה של הפועל חיפה. ולאור המשחק הטוב שהציגה באחד ממגרשי החוץ הקשים שיש בליגה, בקבוצה אכן מאמינים שיצליחו לנצח ולצאת לדרך חדשה. אוסטין אמוטו החלוץ הניגרי שנחת בארץ, צפוי להבחן במשחק הזה ואם ירשים את הצוות המקצועי יחתום בקבוצה.. נאחל בהצלחה לקבוצה!

 

מאת: בצלאל חבובה

 

שתף: