,

חיים שכאלה נוסח איתוראן קריית שמונה. היום משחק אימון ראשון.

רגע לפני ההגרלה - סקירה כללית על הקבוצות האפשרויות, איתוראן קרית שמונה תשחק נגד סלובן ליברץ מצ'כיה

עירוני איתוראן קריית שמונה תצא היום למשחק אימון ראשון במחנה האימון בהולנד מול לוקרן. אמש לאחר ארוחת השבת הפתיעו חסארמה והצוות המקצועי בסרטון מרגש.
[su_divider top="no" size="1" margin="5"]

עירוני איתוראן קריית שמונה תצא היום למשחק אימון ראשון במסגרת מחנה האימונים בהולנד. המשחק עצמו שיערך מול קבוצת לוקרן הבלגית יתקיים במגרשה הבייתי של לוקרן שכידוע לסגל שלה משתייך גם מוחמד גדיר. מבחינת לוקרן מדובר באירוע פתיחת עונה והצגת הקבוצה לאוהדים לקראת העונה הקרובה. המשחק יתקיים בשעה 19:00 שעון ישראל.

אמש, שיחת היום בקרב השחקנים הייתה כמובן תוצאת ההגרלה משוויץ, כאשר עושה רושם כי התחושה בקרב כלל השחקנים היא כי אמנם תוצאת ההגרלה לא קלה אך בהתחשב בקבוצות אשר היה ניתן לקבל, סלובן ליברץ היא קבוצה שבהחלט אפשר להתמודד עמה.

[su_row][su_column size="1/2"] עירוני קרית שמונה מוקדמות גביע אירופה[/su_column] [su_column size="1/2"] עירוני קרית שמונה גביע אירופה[/su_column] [/su_row]

עם כניסת השבת נכנסה הקבוצה לחדר האוכל כאשר גיא חיימוב לקח פיקוד על הקידוש וביקש עוד קודם לכן לפייט את מזמור המסורתי "שלום עליכם". בסיום הארוחה ציפתה לשחקנים הפתעה מרגשת.

הצוות המקצועי בראשות סאלח חסרמה ביקש מהשחקנים להתייצב מול מסך ענק כאשר הם מנמקים זאת: "יש חידון נושא פרסים. שימו לב לסרטון ותנסו לזכור כל פרט".

הסרטון החל כאשר בזו אחר זו עולות תמונות של תינוקות שהופכים לילדים, לנערים עד שחקן בוגרים. התינוקות הללו והילדים היו כמובן השחקנים עצמם, אשר את תמונותיהם אסף הצוות ממשפחות השחקנים והגיע גם למשפחות השחקנים זרים. הקליפ שלווה במנגינה מרגשת לכל אורכו הסתיים בברכה לשחקני הרכש החדשים של המועדון: "ברוך הבא למשפחת עירוני איתוראן קריית שמונה."

כאמור הערב, צוות האתר הרשמי יעדכן אמצעות הפייסבוק של המועדון, און ליין ממשחק ההכנה מול לוקרן, כאשר סיקור נרחב של המשחק יעלה לאתר הרשמי מאוחר יותר.

שבת שלום.

שתף: